Factuur fout klantvoordeel

  • 7 March 2024
  • 8 reacties
  • 78 Bekeken

 

 

 

Hallo odido

volgens mij klopt de factuur bedrag niet.

 

Op 8-05-2023 heb ik bij T- mobile grasvezel aangevraagd,

En de bedrag in mijn contract is 25 euro eerst 8 maanden daarna 35 euro.


Maar nu is de eerst 8 maanden 30 euro en daarna 40 euro.

Kunt u voor mij het aanpassen?

met vriendelijk groet

Mervrouw su

 

 

*Moderator edit: de foto's van je contract bevatten persoonlijke gegevens. Plaats graag geen privégegevens in een openbaar topic.*

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Vivian haiqiu Su 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik snap goed dat je graag gebruik maakt van alle kortingen waar je recht op hebt. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat het Klantvoordeel inmiddels aanstaat. Je gaat dus maandelijks €25 betalen incl. Klantvoordeel. Wanneer de acht maanden welkomstkorting voorbij is, wordt het maand bedrag €35 incl. Klantvoordeel. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vivian haiqiu Su 

De eerste 8 maanden 25 euro en 5 euro korting per maand op internet geldt als je recht op klantvoordeel hebt dus 2 of meer Odido abonnementen op hetzelfde adres. Een combinatie van Odido internet en Ben mobiel is ook mogelijk.

Bij je bestelling heb je blijkbaar aangegeven dat er meerdere abonnementen van Odido of Ben op je adres zijn. Volgens je Odido account heb je geen klantvoordeel.

Maar de eerst 8 maand is niet €25. Is €30 !

Reputatie 7
Badge +15

@Vivian haiqiu Su

Je had bij het bestellen blijkbaar aangegeven dat er meerdere Odido abonnementen op je adres zijn maar dat is niet het geval. Daardoor zijn de kosten hoger.

Het staat niet in de contract dat ik meerdere product moet hebben.

En ook toen heb ik bij T - mobile aangevraagd.

Dat moment Het heeft niets met Odido te maken。toch?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Vivian haiqiu Su

Het gaat om deze optie die je tijdens het bestellen krijgt :

Je had hier blijkbaar ja gekozen waardoor je extra voordelen zag maar achteraf is gebleken dat dit niet het geval is.

T-Mobile heet nu Odido.

Sorry.

Ik heb niks gekozen.

En wat zei T mobile.

staat het letterlijk op webside van T - mobile.

de klantvoordeel heb ik.

maar het heeft niks te maken toch?

In mijn contract staat gewoon €25 op de eerst  8 maand bij T -mobile ( nu odido).

Het zou geen invloed moeten hebben op het contract dat we nu hebben getekend, toch?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Vivian haiqiu Su, bedankt voor de uitgebreide informatie en goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is absoluut op te lossen! Ik wilde meteen met je meekijken naar het klantvoordeel i.c.m. je mobiele abonnement, alleen zie ik dat het je gisteren al is gelukt om je mobiel te koppelen en hierdoor ontvang je € 5,- per maand extra korting waardoor je gedurende de eerste 8 maanden uitkomt op € 25,- per maand.  Dit vind je ook terug in je Mijn Odido account onder dit kopje: Abonnementen Internet.

Geef het gerust aan als je nog met vragen zit, ik helder het graag voor je op! 😄

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Vivian haiqiu Su 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik snap goed dat je graag gebruik maakt van alle kortingen waar je recht op hebt. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat het Klantvoordeel inmiddels aanstaat. Je gaat dus maandelijks €25 betalen incl. Klantvoordeel. Wanneer de acht maanden welkomstkorting voorbij is, wordt het maand bedrag €35 incl. Klantvoordeel. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Reageer