factuur

  • 29 January 2024
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 0 reacties

Beste Odido,

 

Ik heb nu met diverse mails aangegeven dat ik het met een rekening niet eens ben.

U reageert niet op mijn mail u stuurt alleen automatische berichten.

De rekening van een maand later heb ik wel betaald.

Ik heb diverse keren naar 'internet.service@odido.nl' een mail gestuurd. "geen reactie”

Reden:

U heeft mij in december in de kou laten zitten. Ik heb zelf met netwerkbeheerders contact moeten opnemen. dagen aan de mobile telefoon gehangen, buren met andere providers hadden al weer verbinding, alleen wij (gebruikers Odido niet) omdat Odido te traag was met doorgeven. Ik heb zelf met de netwerkbeheerder geschakeld, anders had ik nu nog niks. 

Dit heeft ons heel veel geld gekost, omdat ik niet meer thuis kon werken en opzoek moest naar een werklocatie. Vervolgens moesten we bellen via ons telefoon abonnement. en allerlei bedrijven bellen voor actie. heeft ons uren werk gekost.

Ik ben daarom ook meteen opgestapt als klant, omdat u ook stopt met service. 

Jullie zeggen dat jullie het anders doen.

Ja dat klopt.

veel slechter als andere is mijn ervaring.

Ik zou eens contact opnemen met je klanten.

 

P.s. dit is de gekuiste vorm.

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @elvos 

Allereerst mijn excuses dat je nog geen reactie hebt vernomen. Ik ben direct het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over jouw situatie en zie dat je inderdaad nog niet gecompenseerd bent voor de tijd dat je geen diensten hebt gehad. Ik heb direct een vergoeding in het systeem gezet voor deze periode, het systeem berekent dit automatisch. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Houd er rekening mee dat de vergoeding niet het gehele openstaande bedrag van de factuur van december bedraagt, omdat het systeem de vergoeding berekend op basis van de periode dat er geen diensten waren. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @elvos 

Allereerst mijn excuses dat je nog geen reactie hebt vernomen. Ik ben direct het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over jouw situatie en zie dat je inderdaad nog niet gecompenseerd bent voor de tijd dat je geen diensten hebt gehad. Ik heb direct een vergoeding in het systeem gezet voor deze periode, het systeem berekent dit automatisch. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Houd er rekening mee dat de vergoeding niet het gehele openstaande bedrag van de factuur van december bedraagt, omdat het systeem de vergoeding berekend op basis van de periode dat er geen diensten waren. 

Reageer