Beste Odido,
Ik heb nu met diverse mails aangegeven dat ik het met een rekening niet eens ben.
U reageert niet op mijn mail u stuurt alleen automatische berichten.
De rekening van een maand later heb ik wel betaald.
Ik heb diverse keren naar 'internet.service@odido.nl' een mail gestuurd. "geen reactie”
Reden:
U heeft mij in december in de kou laten zitten. Ik heb zelf met netwerkbeheerders contact moeten opnemen. dagen aan de mobile telefoon gehangen, buren met andere providers hadden al weer verbinding, alleen wij (gebruikers Odido niet) omdat Odido te traag was met doorgeven. Ik heb zelf met de netwerkbeheerder geschakeld, anders had ik nu nog niks.
Dit heeft ons heel veel geld gekost, omdat ik niet meer thuis kon werken en opzoek moest naar een werklocatie. Vervolgens moesten we bellen via ons telefoon abonnement. en allerlei bedrijven bellen voor actie. heeft ons uren werk gekost.
Ik ben daarom ook meteen opgestapt als klant, omdat u ook stopt met service.
Jullie zeggen dat jullie het anders doen.
Ja dat klopt.
veel slechter als andere is mijn ervaring.
Ik zou eens contact opnemen met je klanten.
P.s. dit is de gekuiste vorm.