Goedemiddag allemaal.
Sinds het begin van 2016 zit ik tot volle tevredenheid bij T-mobilethuis. Nog nooit problemen gehad, ook nooit hoeven te bellen naar de klantenservice. In april j.l. werd ik benaderd dor t-mobile voor een nieuw te leveren glasvezelverbinding, dat wist ik, want ik kijk op het nieuw geplaatste pop verdeelstation uit.
Er werd mij de komende 8 maanden een actie korting beloofd, daarna het normale tarief. Vond alles prima en keek er erg naar uit, naar mijn snell verbinding. Alles ging vlekkeloos en het werkt echt grandioos.
Bijna een maand geleden zat ik even op de webpagina van t-mobilethuis ivm mobiel abonnement en dacht, oh zal eens kijken naar mijn facturen, nog nooit gedaan. Zag dat van april tot heden, elke maand verschillende bedragen werden afgeschreven, kon er totaal geen wijs uit.
Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice, de persoon in kwestie vond het ook vreemd en vroeg of ik even wilde wachten, want hij moest het navragen. Tuurlijk, doe maar rustig, heb alle tijd zei ik. Na verloop van tijd werd er medegedeeld, dat dit erg vreemd is en moet worden uitgezocht, werd een ticket aangemaakt en zou worden teruggebeld.
Helaas werd ik niet teruggebeld, dus na drie dagen weer teruggebeld. De persoon aan de lijn zag niets, ook geen ticket, ging ook niet verder op in, om het probleem op te lossen, wel een notitie voor de persoon die ik in eerste instantie aan de lijn had, om terug te bellen. Na twee dagen weer gebeld en vertelde ook dat ik nog een rekening moet betalen van €60, dit is het normale tarief na de actieperiode, terwijl ik nog ruimschoots in de actie periode zit. Werd verteld dat ik nog wel even heb voor te betalen, dan zou het eventueel verrekend kunnen worden met de onjuiste bedragen. Weer niets, helemaal niets.
Zondag, 2 oktober dacht ik dat het wel duurde en vertrouwde het niet, dus toch maar €60 overgemaakt, Maandag afgesloten! Heb toen helaas moeten besluiten, dat ik hier nooit uitkom met t-mobilethuis, vooral omdat ik een rekening kreeg van €120 voor heraansluiting. Had gewoon € 60 overgemaakt en dinsdag deed mijn aansluiting het weer. Deze laatste rekening is ook niet juist, omdat ik mijn vaste telefoon abonnement had aangepast. Dindag 4 oktober gebeld met de klantenservice en vertelde dat dinsdag de blokkade is opgeheven, dat klopt, we hebben het maandag binnen gekregen! Deelde mede dat ik die blokkade niet erg vond, want ga het toch opzeggen. Oh, dan verbind ik u door, die vroeg ook niet wat er aan de hand was, of wat is het probleem. U wilt opzeggen? Prima, oh ik zie dat dat binnen u contractperiode is, dan moet u de resterende maanden afkopen. Dat wist de persoon dan weer wel.
Na het weekend wordt, als het goed is, overgestapt op KPN. Dit vind ik verschrikkelijk en erg jammer, omdat niemand verder nog glasvezel aanbiedt. in deze wijk.
Het is onthutsend om te merken dat werkelijk niemand vraagt naar het probleem en daaruit mijn probleem op te lossen. Een klant die al 6 jaar diensten van mij afneemt, daar zou ik voor vechten.
Met vriendelijk groet,
Johan