Ik wil graag mijn “Thuis” factuur van deze maand inzien en als PDF op mijn PC bewaren, maar als ik naar https://www.t-mobile.nl/my/thuis/facturen surf krijg ik al enkele dagen deze foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.
(ik krijg deze melding zowel in Firefox op een Windows 10 PC als in Safari op een MacBook Pro)
Kan een van de T-Mobile medewerkers zorgen dat de verantwoordelijke afdeling dit oppakt en oplost?
Bladzijde 1 / 2
Hallo @sublimerote
Ik zie nu ook dezelfde melding als ik de facturen wil bekijken via de app of website, eerder lukte het nog wel. Misschien een tijdelijk probleem?
Hoi @sublimerote en @Waqqas, werkt het in een andere browser wel? Als ik inlog aan onze kant zie ik de pagina wel staan en krijg ik geen foutmelding. Er speelt overigens wel een bug momenteel (sinds 10 mei geloof ik) waarbij de Rekeningen pagina in incidentele gevallen niet kan laden, maar ik denk dat het bij jullie aan de browser kan liggen. Probeer ook de cookies eens te verwijderen en de cache te legen:
In the Chrome app
On your Android phone or tablet, open the Chrome app .
At the top right, tap More .
Tap History Clear browsing data.
At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
Next to “Cookies and site data” and “Cached images and files,” check the boxes.
Tap Clear data.
Hallo @sublimerote , @Waqqas en @Jason
Heb ook hetzelfde probleem, kan wel inloggen maar niet de facturen van T-Mobile Thuis inzien. Echter als ik dan kies voor mijn facturen van T-Mobile (mobiel dus) deze krijg ik wel netjes te zien via dezelfde site. Lijkt dus een probleem / bug aan de Thuis kant van de inlog site. Heb mijn abonnementen gekoppeld dus 1 inlog.
Hoi @sublimerote en @Waqqas, werkt het in een andere browser wel?
Zoals ik in mijn eerste post al aangaf werkt het in 2 verschillende browsers op 2 verschillende platforms niet.
Cookies wis ik standaard al bij het afsluiten van de browser.
Het probleem speelt al meerdere dagen.
Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan. Ik heb het de afgelopen dagen geprobeerd via zowel een Windows PC met Edge-browser als iPad met Edge- en Safari-browsers. Inloggen lukt, maar als ik op het onderdeel Facturen klik, dan volgt de melding “Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.”.
Ik heb hetzelfde probleem, verschillende browsers, via de app, alles al geprobeerd. Graag een oplossing. Had hier zelf ook een topic over gemaakt toevallig:
Ik wil graag mijn “Thuis” factuur van deze maand inzien en als PDF op mijn PC bewaren, maar als ik naar https://www.t-mobile.nl/my/thuis/facturen surf krijg ik al enkele dagen deze foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.
Ik kan de factuur nu wel inzien/opslaan.
Bedankt voor het oplossen!
Ik wil graag mijn “Thuis” factuur van deze maand inzien en als PDF op mijn PC bewaren, maar als ik naar https://www.t-mobile.nl/my/thuis/facturen surf krijg ik al enkele dagen deze foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.
(ik krijg deze melding zowel in Firefox op een Windows 10 PC als in Safari op een MacBook Pro)
Kan een van de T-Mobile medewerkers zorgen dat de verantwoordelijke afdeling dit oppakt en oplost?
Ik hebt hetzelfde probleem.
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook via de IOS app krijg ik geen facturen te zien. Via diverse browsers geprobeerd (ook in private tab + cache leeggegooid).
Ik heb hetzelfde probleem
Hallo @sublimerote , @Waqqas en @Jason
Heb ook hetzelfde probleem, kan wel inloggen maar niet de facturen van T-Mobile Thuis inzien. Echter als ik dan kies voor mijn facturen van T-Mobile (mobiel dus) deze krijg ik wel netjes te zien via dezelfde site. Lijkt dus een probleem / bug aan de Thuis kant van de inlog site. Heb mijn abonnementen gekoppeld dus 1 inlog.
Bij mij lijkt het nu opgelost, heb net ingelogd via de website(Firefox browser) , kan nu gewoon de facturen en alles weer inzien. Dit werkt overigens ook weer via de app, althans dat is mijn ervaring.
Hoi @messy & @niekniek1989, fijn dat jullie al een aantal stappen hebben genomen om hier een oplossing voor te vinden! Als andere webbrowsers of de app geen beterschap geven, kunnen jullie dan een screenshot plaatsen van de foutmelding die je op de pagina te zien krijgt? Met deze screenshot kunnen de facturatiespecialisten een stuk sneller de speld in de hooiberg vinden en ik verwacht dat ik het hiermee ook voor jullie snel kan oplossen!
Hoi @Vicky_ & @SunBeech, omdat het probleem niet meer speelt bij de andere melders van dezelfde datum, klopt het dat het probleem bij jullie is opgelost? Kunnen jullie anders ook een ander webbrowser zoals Chrome, Firefox, Edge of Safari uitproberen en anders een screenshot van de foutmelding sturen? Hiermee kan ik adequaat voor jullie naar de juiste persoon stappen om snel alles weer zichtbaar te toveren!
Dank voor je antwoord. Hierbij een screenshot van de foutmelding:
Deze krijg ik zowel via de webbrowser(s) als in de IOS app (diverse iphones met de app geprobeerd). Op diverse plekken de cache geleegd, echter zonder resultaat.
Daarnaast zie ik op de community meerdere nieuwe topics, met exact hetzelfde issue.
@Cal Ik heb de laatste factuur kunnen downloaden. Dank voor het opvolgen.
@Cal bij mij doet hij het nu weer. Dank!
Perfect dat je dit kon toevoegen @niekniek1989, hier heb ik een hoop aan! Het klopt inderdaad wat je zegt: dit speelt ook bij een aantal andere klanten alleen is het ons nog niet gelukt om de speld in de hooiberg te vinden. Met deze extra informatie deel ik je dossier bij het lopende onderzoek en met jouw hulp heb ik goede hoop in een snelle oplossing!
Super goed om te horen dat het bij jullie weer werkt @SunBeech & @Vicky_! Bedankt voor de moeite en nog een hele mooie week gewenst.
Nog een kleine vraag @niekniek1989: zo te zien heb je jouw T-Mobile voor thuis abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je graag vragen om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:
Postcode en huisnummer.
Jouw geboortedatum.
De laatste vier cijfers van je IBAN.
Hiermee kan ik bij jouw dossier en hebben de facturatiespecialisten extra informatie om mee te werken!
@Cal,
Ik heb zojuist mijn klantnummer (van mijn T-Mobile Thuis) toegevoegd aan mijn Community profiel.
Helemaal top, bedankt @niekniek1989! Ik ga meteen een melding voor je doorzetten en ik verwacht dat het niet al lang zal duren voordat het is opgelost. Ik ga hier voor je achteraan!
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem als hier in deze thread is gemeld. Het is nu al 2 weken het geval.
Ik krijg de foutmelding bij facturen in verschillende soorten browsers ook na opschonen cookies.
Hoe kan dit probleem opgelost worden? Alvast bedankt.
Hoi @MrBreeze, goed dat jij dit ook laat merken, ik voeg je dossier graag toe aan het grotere onderzoek! Mocht je nog een screenshot kunnen toevoegen van de rekeningen pagina, dit wordt zeker gewaardeerd. Hoe dan ook zet ik meteen een lijntje voor je uit en ik doe mijn best om dit snel voor je op te laten lossen!
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem als hier in deze thread is gemeld. Het is nu al 2 weken het geval.
Ik krijg de foutmelding bij facturen in verschillende soorten browsers ook na opschonen cookies.
Hoe kan dit probleem opgelost worden? Alvast bedankt.
Bijgevoegd het screenshot.
Perfect, dankjewel @MrBreeze, ook zeker voor de snelle reactie! Ik voeg dit toe aan het onderzoek, ik ga hiermee aan de slag voor je.
Hoi @niekniek1989 & @MrBreeze, hopelijk hebben jullie een mooi weekend achter de rug gehad. Een kleine update: voor een deel van de melders hebben wij vlak voor het weekend de facturen terug kunnen toveren. Mocht het probleem nog bij jullie spelen: het onderzoek loopt sowieso door maar laat het gerust weten zodat ik jullie klantprofiel extra als voorbeeld kan aankaarten.
Ik blijf een oog voor jullie in het zeil houden, dit komt goed!
Edit: een korte extra vraag, ervaren jullie dit probleem ook via een laptop of computer? Het vermoeden speelt dat dit probleem enkel speelt bij de App en de mobiele website. Ik ben benieuwd en alvast bedankt voor jullie moeite!
Hallo @Cal, Zeker een goed weekend gehad, hopelijk ook voor jou!
Ik heb zojuist nog even gechecked, maar ik heb het op 3 verschillende devices. Waarvan 1x een laptop, en 2x een iPhone (IOS App). Overal krijg ik de melding (waarvan de screenshot hier in dit draadje al aanwezig is).
Het legen van de cache, of het testen in een private venster lost het helaas niet op.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.