Skip to main content

facturen inzien

• 29 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Hallo, ik heb de mytmobile app. Daarin 2 abonnementen: mobiel en thuis. Van het mobiel abonnement kan ik de facturen direct bekijken. Van het thuis abonnement kan ik alles zien, behalve de facturen. Ik moet dan opnieuw inloggen. 

Uitgelichte reactie

7 september 2023

Hoi @Dick48, sorry voor de late reactie van onze kant: jouw topic is tussen wal en schip beland tijdens de omzetting naar Odido. Ik heb je topic inmiddels gevonden gelukkig! 😄 

Is dit opgelost of krijg je nog steeds alleen jouw facturen van Mobiel te zien? Je zou Internet + TV ook in het rijtje moeten zien staan als je naar het vaste abonnement gaat bij Mijn Odido.

2 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 7 september 2023

Hoi @Dick48, sorry voor de late reactie van onze kant: jouw topic is tussen wal en schip beland tijdens de omzetting naar Odido. Ik heb je topic inmiddels gevonden gelukkig! 😄 

Is dit opgelost of krijg je nog steeds alleen jouw facturen van Mobiel te zien? Je zou Internet + TV ook in het rijtje moeten zien staan als je naar het vaste abonnement gaat bij Mijn Odido.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 september 2023

Hallo Jason, ik kan nu in de app de facturen van Thuis inzien, zonder opnieuw in te loggen. Het gaat ook vlotter. Kennelijk heeft iemand iets aangepast. Dank daarvoor!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen