Hallo @Esote
Gebruik je de mail via de webmail? Het is ook mogelijk om de Outlook app te installeren en daar je T-Mobile thuis email toevoegen, kies voor IMAP.
Dank, ik gebruik beide, webmail en outlook, heb al alternatief emailadres aangemaakt voor back up, deze werkt perfect, denk bij jullie juist zsm de emailbox te resetten, heb al drie weken geleden de belangrijkste mail verplaatst, svp onmiddelijke actie, dit dururt gewoon te lang en alles weer een keer uitleggen is ververvelend. Ook de externe mappen ziijn helemaal leeg. hoop uiteraard dat alle mail sinds medio Maart nog beschikbaar is.
ik zie dat je superuser bent en niet werkzaam bent voot T-Mobile, uiteraard aantal opmerking niet aan jouw adres
Hi @Esote, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je meerdere malen contact hebt gehad met onze klantenservice. Het ticket staat open, wij hanteren een verwerkingstijd van 7 dagen. Ze gaan voor je aan de slag, echter wil je wel vragen om geduld te hebben. We zijn er mee bezig en als ze hier meer over weten wordt er contact met je opgezocht!
Tommie, met alle respect hoor, dit is absolute onzin wat je nu zit te verkopen, ik laat me niet van het kastje naar de muur sturen, heb dus diverse collega's gesproken, van 2-3 dagen, en aangezien ik al van medio maart bezig ben is die termijn dus al lang gepasseerd, neem je klanten serieus SVP!!!
Tommy kan niets voor je oplossen. Als er een ticket is aangemaakt voor de technische dienst, dan kan hij alleen kijken of er een update is. Die is er blijkbaar nog niet en dus is het afwachten.
Mijn algemene advies voor email is altijd dat je beter email bij een provider onafhankelijk bedrijf kunt nemen. Dat kan bijvoorbeeld Gmail zijn, maar voor een paar euro heb je ook een eigen domeinnaam met emailhosting.
Goedemorgen, gelieve actie hierop!!
@Esote het was niet duidelijk over welk e-mailadres het ging. Ik het dit persoonlijk, opnieuw, doorgezet naar onze technische dienst. Als ze meer weten wordt er contact met je opgenomen.