Skip to main content

Ben sinds kort omdat Tele2 niet meer is overgegaan naar Odido, nu wil ik mijn e-mailadres wijzigen in mijn Odido maar krijg dan een melding, "Dit e-mailadres is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Kies een ander email adres", het gmail adres wat ik wil gebruiken gebruikte ik in Tele2 alleen als doorstuur adres, op mijn huidige versatel email adres wordt ik momenteel overladen met spam, schijnbaar hebben ze mij daar gevonden, hoe geraakt ik van dat versatel email adres af zeker omdat ik geen Tele2 meer heb?, dank voor het mee kijken en mee denken, groet.

Welkom op onze community! @Kosmopoliet 

Mijn oprechte excuses voor de late reactie, jouw topic is in de verkeerde bak terecht gekomen. Hoe het ook zij, ik los dit graag voor je op! 

Zoals je zelf aangeeft, is het e-mailadres waarschijnlijk nog gekoppeld aan het Tele2 abonnement. Ik pas dit graag voor je aan. 

Wil je mij in een privébericht het e-mailadres wat je gebruikt, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen?  Ik kijk dan meteen met je mee! 


Hallo Teresa,

Heb 1 week geleden gebeld met Odido, zij zouden mijn email adres veranderen, na 1 week niks gehoord, gisteren gebeld, er was iets mis gegaan, zouden het email adres veranderen, sinds het gesprek met hun gisteren kan ik helaas totaal niks meer zien in mijn Odido, alleen mijn oud email adres van Tele2 wat ik niet meer gebruik, ik kan niks wijzigen of aanpassen meer, geen inzage in mijn gegevens, nada, wat gaat er mis?, groet.

 


Hey @Kosmopoliet, er is al een account aangemaakt met jouw e-mailadres. Kan je eens naar Mijn Odido gaan en op wachtwoord vergeten klikken? Voer dan je e-mailadres in, als het goed is moet je dan opnieuw een wachtwoord kunnen aanmaken en je abonnement koppelen! 


Hey @Kosmopoliet, er is al een account aangemaakt met jouw e-mailadres. Kan je eens naar Mijn Odido gaan en op wachtwoord vergeten klikken? Voer dan je e-mailadres in, als het goed is moet je dan opnieuw een wachtwoord kunnen aanmaken en je abonnement koppelen! 

 

Hallo Tommie

Net gedaan, dank u, kan nu inloggen met mijn gmail adres, en alles werkt, groet.

 


Fijn om te horen dat het nu weer werkt @Kosmopoliet


Reageer