Ik post het maar hier want er is blijkbaar niet te mailen met t-mobile thuis en ik heb al lang genoeg in de wacht gestaan na een paar keer gebeld te hebben zonder oplossing.
Sinds een half jaar ofzo heb ik ongeveer wekelijks internet uitval (glasvezel. Centrum Utrecht). Variërend tussen een kwartier en 2-3 uur per keer. Iedere keer dat het gebeurt is er een kleine piek te zien op allestoringen, dus ik ben niet de enige.
Ik heb op een gegeven moment (ruime maand terug) gebeld, monteur langs, maar die vond niets. Probleem bleef bestaan, maar volgens de mailtjes die ik kreeg was het opgelost. Op die mailtjes kun je verder ook niet reageren.
Volgende keer dat het gebeurde weer gebeld. Weer een case. Zou worden doorgezet. Niets van gehoord, alleen na verloop van tijd dat mijn issue zou zijn opgelost? (Nou, nee!).
Gisteren lag internet er weer uit tussen half 2 en half 3. Op het moment van schrijven ook alweer. Het is gewoon super onbetrouwbaar, en nee, het ligt niet aan de Wi-Fi want bedraad ligt er ook uit. De klantenservice is om te huilen, ik kan geen vervolg krijgen op mijn cases, er valt niet te mailen en al m'n cases worden als opgelost gemarkeerd zonder dat er wat is gefixt. Tegelijk heb ik nog steeds flaky internet (dit nadat het meer dan een jaar gewoon goed is gegaan).
Hoe los ik dit op? Ben het maar hier gaan plaatsen want ik ben ten einde raad. Ik wil gewoon een verbinding thuis die er niet wekelijks met een paar uur uit knalt, en eens serieuze behandeling van mn zaak, maar dat lijkt teveel gevraagd helaas.