Hi @Turborobbie, heel terecht dat jij dit hier aanstipt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik heb goed nieuws. Mijn collega heeft geconstateerd dat jouw mail weer als vanouds werkt en hij heeft daarbij het wachtwoord aangepast. Ik heb zojuist in een privébericht het nieuwe wachtwoord naar je gestuurd en dan hoor ik hier heel graag of het probleem bij jou is verdwenen!
Hi @ABC12345, in het andere topic houd ik jou op de hoogte van updates! Zojuist heb ik gecheckt of er al iets uit het onderzoek is gerold, maar ik kan nog niks met je delen. Zodra hier iets uitkomt, dan deel ik het gelijk met je!
Hi @RianneDennisRana, voor jou ben ik ook gelijk gaan checken of er al iets het onderzoek is gerold dat ik met jou kan delen! Ik heb zojuist aan mijn collega van de technische dienst gevraagd of er al een status update bekend is, maar hier heb ik nog geen reactie op gekregen. Ik hoop dat wij jou snel kunnen verblijden met de oplossing. Dankjewel voor jouw geduld!
Hi @hotmilk_, heel goed dat jij ook in dit topic hebt aangeklopt! Ik wil graag een verzoek voor je indienen bij de technische dienst. Zou jij hiervoor jouw e-mailadres naar mij kunnen sturen via een privébericht (door op mijn naam te klikken)? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!
Super fijn om te lezen @Gerrit078! Top dat jij dit hier deelt. Ik hoop ontzettend dat dit ook voor de rest geldt.