Skip to main content

e-mail ophalen & verzenden mislukt door geen verbinding met account

  • 2 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Sinds vanmorgen kan ik mijn e-mail niet meer ontvangen of versturen.
Ik kan niet inloggen op de webpagina en mijn outlook blijft om een wachtwoord vragen.

Is er een e-mail storing op dit moment ?

Uitgelichte reactie

2 augustus 2023

Hi @DZen73, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Er is bij ons niks bekend. Gaat het om een @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Zo ja kan je de instellingen nalopen met behulp van deze link: E-mail instellingen | T-Mobile Thuis.

Zou je ook je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken! Deze is te vinden in My T-Mobile → Mijn gegevens → Bovenaan de pagina staat, Jouw klantnummer: ABC12345

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 2 augustus 2023

Hi @DZen73, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Er is bij ons niks bekend. Gaat het om een @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Zo ja kan je de instellingen nalopen met behulp van deze link: E-mail instellingen | T-Mobile Thuis.

Zou je ook je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken! Deze is te vinden in My T-Mobile → Mijn gegevens → Bovenaan de pagina staat, Jouw klantnummer: ABC12345


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen