Skip to main content

Naar welk e-mail adres kan ik een factuur aan odido sturen?

Er is geen email adres, het correspondentie adres is:

Odido Netherlands B.V.

Waldorpstraat 60

Postbus 16272

2500 BG Den Haag.

 

Vergeet niet het PO (purchase order) nummer erbij te zetten anders wordt een factuur nooit betaald.


Hi Eric,

Welk PO nummer mag ik noteren voor 2 uur van mijn tijd bellen met jullie klantenservice zonder succes?
Mijn uurtarief is 85,- per uur dus het gaat om een factuur van 170 euro ex btw.


Zo, heb je 2 uur tijd van de klantenservice verspilt, dat zijn dure mensen met kantoor, computers en supervisors. Zal minimaal zo'n bedrag zijn, dus streep het tegen elkaar weg.

Maar je hebt je vraag hier op de community gezet,  gratis en snel ! Het forum is geen directe klantenservice, maar moderators pakken topic voor topic op, dus kom je vanzelf aan bod.


Ja, toch bizar dat er 2 uur voor nodig is voor een simpele opzegging en het dan nog niet is opgelost. First Call Resolution, daar mogen jullie wel eens aan werken. Of gewoon een knop in de app of op de website waarmee ik kan opzeggen?

Ik ben nu inderdaad naar dit forum gekomen om het hopelijk wel op te kunnen lossen. Kost ons allemaal weer tijd 🙂 🙂 :)


Hi @Max013, dit is zeker niet de service die ik van ons gewend ben. Ik wil graag met je meekijken en ervoor zorgen dat we de opzegging voor je in orde kunnen maken! Ik kan alleen geen abonnement vinden op het adres dat in jouw profiel staat. Wil je dit voor me controleren? Zou het anders kunnen dat je een vast abonnement bij Tele2 Thuis hebt? In dat geval klopt het dat ik jouw gegevens niet kan vinden, zij hebben namelijk nog een losstaande klantenservice. Hiervoor kan je gelijk contact opnemen met Tele2 door te bellen naar 020 - 754 4444. Zij helpen je dan gelijk verder! 


Reageer