Skip to main content
Beantwoord

Dubbele factuur deze maand?

  • 25 June 2024
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen 2 jaar heb ik ongeveer hetzelfde bedrag betaald per maand. Voor deze maand (Juni) heb ik een dubbele factuur gekregen, terwijl ik niets heb gewijzigd aan het abonnement. De hogere kosten lijkt mij uiteraard niet de bedoeling en ik vermoed dan ook dat er iets in het systeem is misgegaan. Kan iemand hiernaar kijken svp?

Hartelijk dank!

4 reacties

Ik zie dat ik dit bericht in “Mobiel” heb geplaatst. Dit moet “Internet en TV” zijn. Een beginnersfout, excuses!

Reputatie 5
Badge +5

Hi @hvssain, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de community! 😄

Ik kan me goed voorstellen dat je opeens schrikt als er hogere kosten berekend worden. Ik heb dit daarom direct voor je nagekeken en ik zie dat hier door een systeemfout dubbele kosten zijn berekend voor de factuur van april. Wij zullen dit uiteraard voor je corrigeren en ervoor zorgen dat je het teveel betaalde bedrag weer terug krijgt met de volgende factuur! 

Hi @hvssain, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de community! 😄

Ik kan me goed voorstellen dat je opeens schrikt als er hogere kosten berekend worden. Ik heb dit daarom direct voor je nagekeken en ik zie dat hier door een systeemfout dubbele kosten zijn berekend voor de factuur van april. Wij zullen dit uiteraard voor je corrigeren en ervoor zorgen dat je het teveel betaalde bedrag weer terug krijgt met de volgende factuur! 

 

Hi Nora, dank voor de verwelkoming. Hoop echter dat mijn aanwezigheid beperkt blijft op dit forum (goed bedoeld) :)

Top, dan wacht ik geduldig af.

Reputatie 7
Badge +3

@hvssain Heel graag gedaan en dank je wel voor je begrip! 😊

 

Reageer