Skip to main content

Sinds begin maart is mijn moeder overgestapt van 50mb internet naar 100mb.Ze heeft de eerste 2 weken niet kunnen profiteren van 100mb omdat het bij Odido niet was overgezet. Op de factuur van april zag ik dat ze zowel voor maart als april een dubbele factuur heeft gekregen. In maart (01-03 t/m 31-03) had ze een facatuur betaald van €35,12. Met het nieuwe  jaar contract zou ze €25 betalen ( de eerste half jaar ) maar ze krijgt een rekening van €77,06. Dit is volgens mij niet de bedoeling, graag dit probleem oplossen aub.

@saha86 Wat lief dat je dit voor je moeder oppakt, ik help je graag gelijk verder! 💛

Is het Klantnummer wat in jouw profiel staat van jezelf of van je moeder? Indien je die van je moeder nog niet hebt ingevuld, wil je dit dan alsnog doen? 

Ik ga kijk dan meteen met je mee hoe het precies zit met de rekening! 


@saha86 Wat lief dat je dit voor je moeder oppakt, ik help je graag gelijk verder! 💛

Is het Klantnummer wat in jouw profiel staat van jezelf of van je moeder? Indien je die van je moeder nog niet hebt ingevuld, wil je dit dan alsnog doen? 

Ik ga kijk dan meteen met je mee hoe het precies zit met de rekening! 

Hey Teresa,

Dit is indd mijn account.

Klantnummer van mijn moeder is ***

Alvast bedankt voor je hulp


@saha86 Wat lief dat je dit voor je moeder oppakt, ik help je graag gelijk verder! 💛

Is het Klantnummer wat in jouw profiel staat van jezelf of van je moeder? Indien je die van je moeder nog niet hebt ingevuld, wil je dit dan alsnog doen? 

Ik ga kijk dan meteen met je mee hoe het precies zit met de rekening! 

 

 


deze topic kan afgesloten worden, het is al geregeld


Blij om te horen dat het geregeld is @saha86


.


Blij om te horen dat het geregeld is @saha86

 

 

Ik dacht dat het geregeld was, dat is dus niet het geval.

Snap niet waarom alles zo moeilijk moet verlopen voor zo iets simpel. Snap niet waarom er dubbel betaald moet worden.

Even wat anders:

Ik heb boven op de topic per ongeluk klantnummer gezet, kan dat verwijder worden wegens privacy?


Hoi @saha86, dit heb ik meteen in orde gemaakt! Daarnaast heb ik de rekeningen bekeken en zie ik het inderdaad terug hierin. Ik heb daarom direct een vergoeding voor je erin gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Ik wens je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana


Hoi @saha86, dit heb ik meteen in orde gemaakt! Daarnaast heb ik de rekeningen bekeken en zie ik het inderdaad terug hierin. Ik heb daarom direct een vergoeding voor je erin gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Ik wens je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana

dankjewel  Ishana, jij bent een topper👍


Wederom is er bij mijn moeder voor de maand Mei een dubbele factuur geplaats. Door de compensatie is het bedrag gelukkig lager uitgevalen , omdat zij in  april ook dubbel heeft betaald. Maar snap niet waarom 2 abbonementen opstaan? Die internet basic 30mb abbonement heeft zij destijds verlengd naar 100mb, maar op de factuur staat die er nog steeds bij. Hopelijk dat maand Juni gewoon alles normaal opstaat en niet weer €70+ plus moet betalen. Als het goed is heeft zij voor de maand juni ook nog een compensatie.

 


Hoi @saha86, handig dat je een screenshot van de factuur kon posten, heel graag duik ik voor jou en je moeder hierin! Het lastige is alleen dat ik op dit moment geen manier heb om bij het abonnement van je moeder te komen. Zou je daarom het klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik ben benieuwd, ik denk graag met jullie mee!


Hoi @saha86, handig dat je een screenshot van de factuur kon posten, heel graag duik ik voor jou en je moeder hierin! Het lastige is alleen dat ik op dit moment geen manier heb om bij het abonnement van je moeder te komen. Zou je daarom het klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik ben benieuwd, ik denk graag met jullie mee!

Hey @Cal van Odido ,

 

ik heb de klantnummer van mijn moeder erbij gezet begint met B......


@saha86 Super bedankt voor het toevoegen van het Klantnummer. Ik help je graag verder met het uitzoeken hoe het precies zit! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar ik kan deze specifieke factuur van €70,12 niet terugvinden in het systeem. Heb je hier misschien een factuurnummer van? 

Wel zie ik dat de rekening van april (€ 77,06) hoger is uitgevallen dan normaal. Gelukkig is dit rechtgetrokken op de factuur van mei, deze bedroeg €3,28. De exacte specificatie hiervan vind je in Mijn Odido. 

Vanaf juni zal de facturatie weer op de normale manier verlopen. Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag verder! 😀


@saha86 Super bedankt voor het toevoegen van het Klantnummer. Ik help je graag verder met het uitzoeken hoe het precies zit! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar ik kan deze specifieke factuur van €70,12 niet terugvinden in het systeem. Heb je hier misschien een factuurnummer van? 

Wel zie ik dat de rekening van april (€ 77,06) hoger is uitgevallen dan normaal. Gelukkig is dit rechtgetrokken op de factuur van mei, deze bedroeg €3,28. De exacte specificatie hiervan vind je in Mijn Odido. 

Vanaf juni zal de facturatie weer op de normale manier verlopen. Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag verder! 😀

hey @Teresa van Odido ,

Ik blijf het vreemd vinden dat er voor mei weer dubbel bedrag als factuur is gestuurd ,dat was in april ook zo, maar gelukkig door de compensatie viel het te betalen bedrag mee. Ik hoop voor juni dat er gewoon €25 als factuur gestuurd wordt ipv een te hoge bedrag.

 

 


@saha86 Dank je wel voor je terugkoppeling. Laten we inderdaad de factuur van juni afwachten, ik ga er vanuit dat dit voor meer duidelijkheid zal zorgen. Ik kijk dan graag nog eens met je mee! 


Wederom heeft mijn moeder een dubbele factuur gekregen.Haar klantnmr begint met BTX.... staat in mijn profiel. Ik begin dit een beetje zat te raken, dit is nu de 3e keer. Onderaan zie je dat er dat er ook voor basic internet een factuur gestuurd word, ze heeft alleen die van 100mb. Graag dit oplossen aub, elke maand weer hoofdpijn door dit gedoe. Als dit zo blijft doorgaan dan gaat ze overstappen naar een ander provider zodra de contract afloopt.Ik heb geen zin om elke maand weer een topic te plaatsen. Het is heel simpel, ze heeft maar 1 abbonement, namelijk die van 100mb , die basic internet hoort er niet bij, sinds zij de abbo heeft verlengd alleen maar gedoe. Nu weer €60 betalen terwijl zij eigenlijk €25 voor de eerste 6 maanden dacht ik zo uit mijn hoofd,  we zijn 3 maanden later sinds verlening en krijgt alleen maar dubbel factuur. Aub los het op, alvast bedankt!


Wederom heeft mijn moeder een dubbele factuur gekregen.Haar klantnmr begint met BTX.... staat in mijn profiel. Ik begin dit een beetje zat te raken, dit is nu de 3e keer. Onderaan zie je dat er dat er ook voor basic internet een factuur gestuurd word, ze heeft alleen die van 100mb. Graag dit oplossen aub, elke maand weer hoofdpijn door dit gedoe. Als dit zo blijft doorgaan dan gaat ze overstappen naar een ander provider zodra de contract afloopt.Ik heb geen zin om elke maand weer een topic te plaatsen. Het is heel simpel, ze heeft maar 1 abbonement, namelijk die van 100mb , die basic internet hoort er niet bij, sinds zij de abbo heeft verlengd alleen maar gedoe. Nu weer €60 betalen terwijl zij eigenlijk €25 voor de eerste 6 maanden dacht ik zo uit mijn hoofd,  we zijn 3 maanden later sinds verlening en krijgt alleen maar dubbel factuur. Aub los het op, alvast bedankt!

 


Hi @saha86, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat de abonnementskosten weer dubbel berekend zijn. Het is alleen niet de bedoeling om meerdere topics over hetzelfde onderwerp te openen, wat ook in de huisregels vermeld staat. Ik heb daarom jouw andere 2 topics gesloten. Zo kunnen we het overzichtelijk houden in dit topic.

Er gaat hier inderdaad iets niet goed en ik wil dit graag voor je uitzetten bij een specialist. Nu is het zo dat zij in het weekend niet aanwezig zijn en ik ben zelf maandag vrij. Zou je daarom maandag een reminder willen sturen in dit topic? Dan kan een van mijn collega's dit oppakken voor je en met een specialist nakijken waarom deze dubbele berekening steeds voorkomt! 


Hi @saha86, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat de abonnementskosten weer dubbel berekend zijn. Het is alleen niet de bedoeling om meerdere topics over hetzelfde onderwerp te openen, wat ook in de huisregels vermeld staat. Ik heb daarom jouw andere 2 topics gesloten. Zo kunnen we het overzichtelijk houden in dit topic.

Er gaat hier inderdaad iets niet goed en ik wil dit graag voor je uitzetten bij een specialist. Nu is het zo dat zij in het weekend niet aanwezig zijn en ik ben zelf maandag vrij. Zou je daarom maandag een reminder willen sturen in dit topic? Dan kan een van mijn collega's dit oppakken voor je en met een specialist nakijken waarom deze dubbele berekening steeds voorkomt! 

hey @Nora van Odido,

 

Excuses voor de meerdere topics, wist niet dat niet.Maar er gaat inderdaad iets niet goeds.

Ze heeft 1 abbonnement, maar moet voor 2 betalen. Ze heeft enkel haar oude abbonemt verlengd en meer niet. Zoals je kunt zien onderaan de factuur word " de basic internet abbonnement" nog steeds verekend. Ze heeft sinds haar verlenging niet een keer de juiste bedrag moeten betalen. Het was eigenlijk de bedoeling voor de eerste 6 maanden €25.

Ik zal maandag een reminder sturen en hopelijk wordt dit probleem een keer opgelost.

Ik neem aan dat zij voor de maand juli dan niks hoeft te betalen aangezien zij nu meer dan het dubbele moet betalen?

 


Ik moest een reminder plaatsen betreft dubbele factuur. Er is namelijk weer een dubbele factuur afgeschreven bij mijn moeder, dit keer voor de maand juni, zie melding boven. Zoals je helemaal onderaan  de factuur kunt zien wordt de " Basic Internet Abbonnement" nog steeds mee verekend, vandaar de dubbele rekening.

Haar klantnummer begint met BTX... (zie mijn profiel)

Dus hierbij de reminder, hopelijk dat een mod dit oppakt en oplost, alvast bedankt.


Hoi @saha86, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik zie dat mijn collega inmiddels de kosten heeft vergoed en een ticket hiervoor heeft aangemaakt. Het zal zo snel mogelijk worden opgelost. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana


hey @Ishana van Odido ,

 

ik heb voor mijn moeder een eigen account aangemaakt met daarin alle info, want ik deed nu alles met mijn eigen account. Zij heeft zelf een topic aangemaakt met alle informatie en berekend wat zei teveel heeft betaald. Hopelijk dat het nu goed komt.


Reageer