Skip to main content

Hallo,

Ik heb onlangs een nieuw access point gekocht: type TP-Link ac1200 maar heb problemen met vebinden.

Na contakt met TP_Link is het access point omgewisseld maar nadien het zelfde probleem. Het duur meestal een half uur voordat  het AP vebinding maakt.

Ik ben met het AP naar een bekende gegaan die een modem van KPN heeft en daar wrkt het meteen.

Het kan niet aanders zijn dan dat het oude modem niet goed communiceert met het AP.

Nu zie ik hier dat modems van dit type omgewisseld worden voor een nieuwr model dus vraag ik hierbij ook om een ander  modem en hoop dat mijn probleem ook opgelost is.

Bij voorbaat mijn dank.

Cor

Hallo @cor3925 

De Draytek is al best oud dus die mag wel vervangen worden, misschien kan je de Draytek nog eens voorzien van een fabrieksreset.

Goedemorgen @cor3925, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik zal 1 van onze moderators verzoeken om de Draytek om te laten ruilen zodat je weer een geoptimaliseerde verbinding hebt thuis. @Tommie van Odido of @Teresa van Odido Kunnen jullie dit in orde maken? Thanks! 😄

@cor3925 Tuurlijk, stuur ik met alle liefde een nieuw modem jouw kant op! 

Wil je alleen nog jouw 06-nummer toevoegen aan je community profiel? Dit is nog niet bekend bij ons en een vereiste voor de bestelling. 

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, bestel ik het modem meteen voor je! 

@cor3925 Tuurlijk, stuur ik met alle liefde een nieuw modem jouw kant op! 

Wil je alleen nog jouw 06-nummer toevoegen aan je community profiel? Dit is nog niet bekend bij ons en een vereiste voor de bestelling. 

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, bestel ik het modem meteen voor je! 

Hoi Teresa,

Klein foutje gemaakt.

Ik heb mijn klantnummer bij mobiel gezet, heb dit gewijzigd in vast internet.

Dan zul je het zeker terug kunnen vinden hoop ik.

@cor3925 Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Ik kan inderdaad bij het internetabonnement, maar omdat er helemaal geen 06-nummer bekend is, kan ik het modem niet bestellen. Als je wil, mag je dit ook een privébericht naar mij sturen. Dan regel ik het gelijk voor je!  

Reageer