Beste iedereen,
Heb eerder al een post geplaatst over het feit dat bij een verhuizing een nieuw abonnement ingaat.
Betaalde netjes elke maand 25 euro, maar door mijn foute keuze om te verhuizen, kreeg ik een nieuw abonnement, waardoor de 25 euro na een paar maanden naar rond de 40 euro omhoog schoot.
Mijn fout, niet de lettertjes lezen, en zo sta je voor extra kosten.
Uiteindelijk mentaal maar geaccepteerd.
Komt daar nu bij kijken, dat T-mobile altijd netjes het geld tussen de 25ste en 31ste van de maand afschreef.
Maar niet in November precies toen die 40 euro inging, had ik nog netjes 25 euro beschikbaar staan, probeerde T-mobile het bedrag op de 23ste af te schrijven, terwijl mijn loon op de 24ste gestort wordt.
Dit zorgt ervoor dat T-Mobile's automatisch systeem een berichtje uitstuurt welke 15 euro extra op je factuur weergeeft. (incasso)
Weer maak ik dus fouten, zie ik het eerste waarschuwing's bericht niet, en moet T-mobile een 2e bericht uitsturen, hupa weer 15 euro erop.
Allemaal mijn fouten, had ik maar gelezen, was het niet dat T-mobile het geld eerder probeert af te schrijven dan normaal, hadden ze het op de normale datum gedaan, dan was dit allemaal niet gebeurd.
Ik weet precies wat iedereen gaat zeggen, zorg dat je geld hebt, wees niet arm, lees de lettertjes.
Wou toch delen dat deze frustratie en het niet tegemoet kunnen komen als ik contact opneem, er voor zorgt dat ze me bij het eind van het contract kwijt zijn.