Skip to main content
Beantwoord

declareren kosten simkaart

De afgelopen dagen hag ik geen glasvezel. Ter vervanging kreeg ik unlimited internet via mijn mobiel. Hoe kan ik de kosten voor de simkaart, €10, hiervoor declareren?

groet,

Maaike

Beste antwoord door Maaikk

Mijn internet doet het weer gelukkig. 

Bekijk origineel

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 29 januari 2024

Beste @Maaikk  Heb je nu wel weer internet?

Je kan de kassabon hier plaatsen de moderators helpen je verder.

➡️ Zet je klantnummer in je  Community profiel? Dit is nummer wat bestaat uit drie letters en vijf cijfers.⬅️

• is een Top Poster
  • 29 januari 2024

Mijn internet doet het weer gelukkig. 

• is een Top Poster
  • 30 januari 2024
Maaikk schreef:

De afgelopen dagen hag ik geen glasvezel. Ter vervanging kreeg ik unlimited internet via mijn mobiel. Hoe kan ik de kosten voor de simkaart, €10, hiervoor declareren?

groet,

Maaike

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 31 januari 2024

Hi @Maaikk, wat super om te zien dat jouw internet weer werkt! Dankjewel voor het sturen van de kassabon, ik heb gelijk de kosten voor de simkaart voor je vergoed, dit zal verrekend worden met jouw volgende factuur. 

• heeft eerste post geplaatst
  • 15 augustus 2024

Hallo,

Ik heb ook al een paar dagen storing (geen glas signaal) en inmiddels een Odido simkaart gekocht a 10eur.

Zouden jullie die voor mij kunnen vergoeden? 

Ik zal bon hier toevoegen, klantnummer staat reeds in mijn profiel.

Groet, Dennis

@Cristien

@Nora van Odido 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hi @vendjuuren, welkom op onze Community!

Bedankt voor het meesturen van de bon. Ik heb de simkaart voor je vergoed, dit bedrag zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. 

• is een nieuwe Poster
  • 6 januari 2025

Hallo Cristein /Nora,

Ik heb ook al een paar dagen storing (geen glas signaal) en inmiddels een Odido simkaart gekocht a 10eur.

Zouden jullie die voor mij kunnen vergoeden? 

Ik zal bon hier toevoegen, klantnummer staat reeds in mijn profiel.

Groet, Rahila Ali

@Cristien

@Nora van Odido

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@Rahila Ik heb de vergoeding meteen voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en het bedrag zal worden verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens mee kan helpen? Ik doe het graag! 

• is een nieuwe Poster
  • 7 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

@Rahila Ik heb de vergoeding meteen voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en het bedrag zal worden verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens mee kan helpen? Ik doe het graag! 

Supper!

Dank je wel

• 17 februari 2025

Hallo Moderator

Ook wij hebben wegens geen internet 2x een simkaart moeten kopen.

Hierbij de bon en 2x simkaart

Rest van de gegevens staan in het profiel.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@AlainA68, ik wil dit super graag voor je vergoeden! 😊 Op de bon zie ik alleen maar één simkaart. Heb je ze misschien apart afgerekend? Dan ontvang ik graag nog de andere bon, zodat ik het direct voor je in orde kan maken! Groetjes, Ishana

• 25 februari 2025

Ik ben overgestapt van Caiway naar Odido. Dit zou zonder verlies van internet overgezet worden. Monteur is vorige week maandag geweest en de boel geïnstalleerd, maar tot op heden nog steeds geen internet. Duurt toch wel heel erg lang.
Al met al een modem en Odido kaart moeten aanschaffen om e.e.a. weer werkend te krijgen. 
Graag had ik deze vergoed.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 25 februari 2025

De simkaart wordt waarschijnlijk wel vergoed, de hardware niet.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@AdiJos Goed dat je aansluit bij dit topic. Ik help je graag verder! 

Ik wil sowieso graag voor je nagaan of er al meer bekend is. Op dit moment kan ik alleen nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw postcode, huisnummer geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN invullen in je community profiel? Je doet dit door op je profiel te klikken (rechts bovenin de hoek) > Profiel bewerken. 

Natuurlijk kijk ik graag met je mee naar een vergoeding. Heb je dit modem in overleg met ons besteld? Ik verneem het graag! De simkaart zal ik sowieso voor je vergoeden. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan ga ik voor je aan de slag! 

• 27 februari 2025

De gevraagde gegevens heb ik ingevuld.

Wat betreft het LTE modem. Dit heb ik doorgekregen van de klantendienst omdat mijn vaste computer via VPN verbinding moet kunnen maken.

Waarom duurt het zo lang. Zo moeilijk kan het niet zijn. Ik had al jaren glasvezel verbinding met Caiway.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@AdiJos Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Dankjewel voor het invullen van de gevraagde gegevens en genomen moeite! 

Ik heb gelijk voor je gekeken en zie inderdaad dat mijn collega’s hebben aangegeven dat de kosten van de simkaart worden vergoed. Dit heb ik uiteraard meteen voor je gedaan. Je ontvangt hier ook nog een e-mail ter bevestiging over. Houd er rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. 

Over de vergoeding van een LTE modem lees ik echter niks terug. Hoe graag ik het ook wil, kan ik de kosten daarom niet voor je vergoeden. 

Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik sta altijd paraat!

Ik heb al 3 dagen geen internet. Zie dat Simpel ook onderdeel is van Odido. Kan ik mijn overvloedige internetkosten van Simpel ook declareren?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Mmariska, ik geef je graag duidelijkheid hierover! Wij kunnen een voucher aanbieden voor onbeperkt internet op Odido of Ben simkaarten. Voor Simpel is dit niet mogelijk en kunnen we ook geen kosten vergoeden, maar ik denk graag in oplossingen voor jou. Mocht je een prepaid kaart van Odido aanschaffen, kunnen we de kosten hiervan wel vergoeden en je een voucher aanbieden! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen