De afgelopen dagen hag ik geen glasvezel. Ter vervanging kreeg ik unlimited internet via mijn mobiel. Hoe kan ik de kosten voor de simkaart, €10, hiervoor declareren?
groet,
Maaike
De afgelopen dagen hag ik geen glasvezel. Ter vervanging kreeg ik unlimited internet via mijn mobiel. Hoe kan ik de kosten voor de simkaart, €10, hiervoor declareren?
groet,
Maaike
Beste
Je kan de kassabon hier plaatsen de moderators helpen je verder.
Zet je klantnummer in je Community profiel? Dit is nummer wat bestaat uit drie letters en vijf cijfers.
Mijn internet doet het weer gelukkig.
groet,
Maaike
Hi
Hallo,
Ik heb ook al een paar dagen storing (geen glas signaal) en inmiddels een Odido simkaart gekocht a 10eur.
Zouden jullie die voor mij kunnen vergoeden?
Ik zal bon hier toevoegen, klantnummer staat reeds in mijn profiel.
Groet, Dennis
Hi
Bedankt voor het meesturen van de bon. Ik heb de simkaart voor je vergoed, dit bedrag zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur.
Hallo Cristein /Nora,
Ik heb ook al een paar dagen storing (geen glas signaal) en inmiddels een Odido simkaart gekocht a 10eur.
Zouden jullie die voor mij kunnen vergoeden?
Ik zal bon hier toevoegen, klantnummer staat reeds in mijn profiel.
Groet, Rahila Ali
Laat je het mij weten als ik nog ergens mee kan helpen? Ik doe het graag!
Laat je het mij weten als ik nog ergens mee kan helpen? Ik doe het graag!
Supper!
Dank je wel
Hallo Moderator
Ook wij hebben wegens geen internet 2x een simkaart moeten kopen.
Hierbij de bon en 2x simkaart
Rest van de gegevens staan in het profiel.
Hoi Op de bon zie ik alleen maar één simkaart. Heb je ze misschien apart afgerekend? Dan ontvang ik graag nog de andere bon, zodat ik het direct voor je in orde kan maken! Groetjes, Ishana
Ik ben overgestapt van Caiway naar Odido. Dit zou zonder verlies van internet overgezet worden. Monteur is vorige week maandag geweest en de boel geïnstalleerd, maar tot op heden nog steeds geen internet. Duurt toch wel heel erg lang.
Al met al een modem en Odido kaart moeten aanschaffen om e.e.a. weer werkend te krijgen.
Graag had ik deze vergoed.
De simkaart wordt waarschijnlijk wel vergoed, de hardware niet.
Ik wil sowieso graag voor je nagaan of er al meer bekend is. Op dit moment kan ik alleen nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw postcode, huisnummer geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN invullen in je community profiel? Je doet dit door op je profiel te klikken (rechts bovenin de hoek) > Profiel bewerken.
Natuurlijk kijk ik graag met je mee naar een vergoeding. Heb je dit modem in overleg met ons besteld? Ik verneem het graag! De simkaart zal ik sowieso voor je vergoeden.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan ga ik voor je aan de slag!
De gevraagde gegevens heb ik ingevuld.
Wat betreft het LTE modem. Dit heb ik doorgekregen van de klantendienst omdat mijn vaste computer via VPN verbinding moet kunnen maken.
Waarom duurt het zo lang. Zo moeilijk kan het niet zijn. Ik had al jaren glasvezel verbinding met Caiway.
Ik heb gelijk voor je gekeken en zie inderdaad dat mijn collega’s hebben aangegeven dat de kosten van de simkaart worden vergoed. Dit heb ik uiteraard meteen voor je gedaan. Je ontvangt hier ook nog een e-mail ter bevestiging over. Houd er rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur.
Over de vergoeding van een LTE modem lees ik echter niks terug. Hoe graag ik het ook wil, kan ik de kosten daarom niet voor je vergoeden.
Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik sta altijd paraat!
Ik heb al 3 dagen geen internet. Zie dat Simpel ook onderdeel is van Odido. Kan ik mijn overvloedige internetkosten van Simpel ook declareren?
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.