Gisteren heb ik melding gemaakt dat mijn internet het niet meer doet. Dit werd doorgezet naar de technische dienst, maar daar heb ik niks meer van vernomen.
Ik moet nu bij mijn mobiele provider een internetbundel kopen om te kunnen werken via een hotspot. Hoe kan ik deze kosten declareren?
Hartelijk dank.
Bladzijde 1 / 1
Hoi @DuMaestro , welkom bij de community.
Directe schade wordt vergoed door per 24 uur storing 1/30 e van het maandbedrag te crediteren . Indirecte schade wordt niet vergoed bij consumentenlijnen.
We stelt T-Mobile Unlimited data vouchers beschikbaar zodat je met elke t-Mobile sim (ook prepaid) een alternatief hebt. Een moderator kan zo'n voucher regelen als je jouw klantgegevens hebt ingevuld bij je profiel op dit forum.
Hoi @eric,
Dank je wel voor je antwoord. Ik zag de vouchers inderdaad al voorbij komen. Helaas heb ik geen T-Mobile sim. Maar deze mag als alternatief best opgestuurd worden ter compensatie :)
Hoi @DuMaestro, van harte welkom op de Community!
Ik wil je met alle liefde een voucher toesturen, echter heb je er niets aan wanneer je geen T-Mobile simkaart hebt, zoals @eric correct aangeeft. Ben je in de gelegenheid om een prepaid simmetje aan te schaffen bij een T-Mobile winkel? Zo ja, dan vergoed ik graag het aankoopbedrag en krijg jij alsnog de voucher!
In feite heb je dus helemaal niets aan zo'n voucher als je geen simkaart van T-Mobile heb maar klant bent bij een andere telefoon provider, je moet dan eerst bij een supermarkt of andere een simkaart halen met een ander nummer gevolg niet meer bereikbaar.
Of als je geluk heb ligt er in huis nog ergens een oude smartphone waar hij in kan, en vraag me af of dit wettelijk gezien wel mag aangezien hier in zekere mate sprake is van koppelverkoop, daar klanten gedwongen worden simkaart van T-Mobile te nemen.
Waarom geen 4G dongel beschikbaar stellen die men kan gebruiken zolang de storing duurt met de mogelijkheid tegen gereduceerd tarief over te nemen, of anders retour naar T-Mobile.
Je hoeft de simkaart ook niet in je eigen telefoon te plaatsen, gewoon voor iets zorgen waarin je hem kan gebruiken om internet te krijgen zoals, een telefoon die ligt te stoffen, 4G USB of LTE router misschien?
Het punt waar het om gaat is als je geen oude telefoon heb liggen, om hier voor te gebruiken
Dank je wel @Jason, misschien lukt dat later vandaag.
Weet je toevallig of de technische dienst sowieso binnen 24 uur terugbelt?
@DuMaestro Top, ik zie je aankopbon graag tegemoet in dit topic.
Het hangt er sterk vanaf wat afgesproken is met de techneuten en of het ticket al eerder aangemeld is. Normaliter kun je rekening houden met een verwerkingstijd van vier tot zes dagen, 24 uur is wel erg optimistisch als ik heel eerlijk moet zijn.
Mag ik vragen wat mijn collega’s precies aan je doorgegeven hebben - enkel dat het doorgezet werd of nog meer?
@Jason Oké dank je, dan weet ik nu wat beter waar ik aan toe ben.
Eigenlijk alleen dat het werd doorgezet en ik teruggebeld word, verder niets. Er is achter de schermen enkel geconstateerd dat er geen signaal meer mijn woning binnenkomt.
Ik zal ervoor zorgen dat jouw case goed terechtkomt bij onze technische dienst. Kun je mij van een paar checks voorzien zodat ik met een volledig verhaal bij hen aanklop, alsjeblieft?
Controleer de aan/uit schakelaar(s) van het modem
Probeer een ander stopcontact
Controleer of de stroomvoorziening van het modem goed in het stopcontact zit
Controleer of de stroomvoorziening van de Media Converter/ONT goed in het stopcontact zit (enkel bij Glasvezel)
Welke lampjes branden op het modem? Brandt het wereldbolletje?
Sinds hoe laat is de verbinding offline gegaan?
Indien je me vanmiddag nog een berichtje kunt sturen, kan ik met de techneuten controleren of er een monteur langs dient te komen want in alle eerlijkheid gaat mijn vermoeden uit naar een obstructie in de verdeler in de wijkcentrale. Ik hoop snel van je te horen en beloof je dat ik dit zo snel mogelijk in orde gemaakt wordt.
@Jason Super, ik heb alles gecontroleerd en geprobeerd, geen verbetering helaas. Alleen het eerste, vierde en vijfde lampje branden (wereldbol dus niet). Het is een Zyxel T-50 modem overigens. De verbinding is gisteren rond 15:00 offline gegaan.
Dank voor je hulp zover en ik hoor je graag weer!
@DuMaestro Bedankt voor je aanvullingen! Ik heb gebeld met onze specialiste en we hebben besloten inderdaad een monteur aan te sturen. Je zult binnen maximaal 30 minuten een afspraaktool per sms en e-mail ontvangen zodat je een datum kunt inplannen met de monteur.
Houd ons op de hoogte alsjeblieft!
@Jason Ik wacht nog op afspraakbevestiging van Guidion. Net maar even gebeld, want na het invullen van de tool hoorde ik ook een dag lang niks.
De simkaart is inmiddels binnen.
@DuMaestro Bedankt voor de aankoopbon, ik heb het bedrag vergoed en dit zal op een volgende factuur verrekend worden.
Ik zie een terugbelverzoek bij Guidion staan, maar wellicht kun je hen beter zelf contacteren. Ik weet dat ze het momenteel supedruk hebben - dat is absoluut geen excuus, maar hierdoor kan het zijn dat je vandaag niet meer gebeld wordt, sorry!
De voucher vind je in een privébericht terug.
@Jason Sorry, lees dit nu pas.
Ik heb vandaag al gebeld, maar via de mail nog geen bevestiging gehad die beloofd was, vandaar. Maar ik houd je op de hoogte dan.
@DuMaestro Ik zie dat het inmiddels gelukt is om de afspraak in te plannen, mooi zo! Houd ons op de hoogte alsjeblieft en mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het weten in dit topic. Nog een mooie zondag toegewenst!
@Jason Ha Jason, de monteur is geweest en er bleek een draad te ontbreken in ‘de kast’. Hij heeft deze opnieuw aangelegd en sindsdien hebben wij weer internet. Dus hulde en dank voor hem, jou en de andere meedenkers en meelevenden in dit topic!
Hoi @DuMaestro, heel graag gedaan, geen dank! Superfijn dat de monteur de ontbrekende schakel gevonden heeft, dat is prachtig nieuws op deze woensdagmorgen.
Geniet van jouw verbinding en als je ooit nog hulp kunt gebruiken, laat het dan aan de Community weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.