Hallo, ik begon me te abonneren op het thuisinternet op 26-05-2023 en tot nu toe heb ik de rekening niet ontvangen.
Hoi
Als je inlogt in de My T-Mobile omgeving wat is dan de status van je order / bestelling?
Facturering is een proces wat automatisch gestart wordt nadat je bestelling / order het gehele bestelproces heeft doorlopen.
ik heb deze pagina nu gezien en ik gebruik al een maand internet
Hoi
Als je inlogt in de My T-Mobile omgeving wat is dan de status van je order / bestelling?
Facturering is een proces wat automatisch gestart wordt nadat je bestelling / order het gehele bestelproces heeft doorlopen.
Hallo
Je abonnement staat administratief niet op afgerond en daardoor is je contract nog niet ingegaan. Een moderator kan je hiermee helpen.
Wel, wat moet ik nu doen, gaan jullie de factuur naar mij sturen of moet ik wachten
Hallo
Gewoon nog even afwachten, totdat er een moderator(medewerker van T-Mobile) reageert.
Zij pakken dit vanzelf op, in volgorde van binnenkomst.
Als je alvast je klantnummer in je profiel wil zetten, als je dat nog niet hebt. Dit maakt het voor de moderator een stukje makkelijker om een goed antwoord te geven. Dit klantnummer, kan alleen jij en de moderator zien.
Goedemorgen
Ik ben je profiel en abonnement ingedoken en zie dat er nog een incomplete Guidion huisinstallatie in het ordersysteem staat. Deze heb je aangevraagd omdat je er vermoedelijk niet helemaal uitkwam met de do-it-yourself installatie, klopt dat? Is nu alles correct aangesloten? Want dan meld ik de installatie af en kan de facturatie ook starten.
Hallo goedemorgen.Eerlijk gezegd, toen ik het internet wilde verbinden, was er geen israpunt in thuis , toen nam ik contact op met T-Mobile en ze stuurden me een medewerker om verbinding te maken met internet. En na vier dagen is het internet verbonden
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.