Skip to main content

Sinds November 2022 een T-Mobile thuis account
5 maanden een correcte rekening
6e maand wordt het maandbedrag verhoogd met € 17,43
terwijl er is afgesproken: 6 x € 30,00 en daarna pas de volle prijs
dus heb rekening 6 geweigerd, die blijft op geweigerd staan tot jullie je afspraken nakomen.

Dus eerst een factuur van € 30,00 sturen en tegelijkertijd die € 47,43 terug nemen

Want: afspraak is afspraak - en niet tijdens het spelletje de regels veranderen.

 

Hallo @tijdelijkaccount 

Bij mij kreeg ik de eerste maand de volle maand korting zodat ik de eerste toen nog 4 maanden 25 euro betaalde maar de laatste maand werd die 25 euro verhoogd omdat ik in de eerste maand meer korting had ontvangen.

Kun je de specificatie van de laatste maand eens bekijken waarvoor die verhoging is?


er staat geen enkele uitleg over de verhoging anders dan: Minder korting & compensatie

als die uitleg niet gegeven wordt door T-Mobile is dat een kwalijke zaak. Wij noemen dat gewoon “valsspelen”.

Overigens was mijn bericht geen vraag, maar een mededeling in de trend zoals T-Mobile dat doet; Iets over de schutting gooien en laat de klant het maar zelf uitzoeken.

Dank voor je behulpzaamheid @Waqqas, maar T-Mobile moet haar fouten corrigeren en dat niet aan welwillende forum-deelnemers overlaten!


Het is niet handig om facturen zomaar te storneren. Als je een deel betwist zul je het onbetwiste deel zo ie zo moeten betalen. Maar hoe het eigenlijk hoort is dat je de leverancier vraagt om uitleg en daarna pas dit soort maatregelen neemt als je denkt nog steeds in je recht te staan. Nu moet je zelf in de gaten houden dat de factuur betaald wordt anders komen er herinnering en incasso kosten bij.. 

Enfin, de facturen worden echt niet handmatig aangemaakt voor jou, de automatisering zal echt goede facturen maken. En zo niet dan krijg je van de moderator een creditfactuur voor de korting. Dus niet een credit voor alles en dan weer een nieuwe factuur.  Als je twijfelt verifieer je dit met de tip van Waggas. Daarna z.s.m. handmatig de factuur betalen, vergeet niet klantnummer en factuur nummer te vermelden. 


dag @eric het is niet handig om onjuiste facturen te sturen en - zoals jij nu doet - de schuld bij de klant te leggen. daar moet je echt mee oppassen, want je zit daarmee aan de verkeerde kant van het spectrum.

T-Mobile heeft zich gespecialiseerd in het zo onbereikbaar maken. een e-mail sturen naar afdeling facturatie is niet mogelijk. telefoneren naar de hulplijn duurt uren. voor iets dat niet mijn schuld is.

tot slot, ik wil € 30,00 betalen, zoals afgesproken, dus weiger ik die € 47,43 - - - en nu mag T-Mobile het zelf eens gaan uitzoeken als je daar bij wilt helpen @eric neem een welgemeend advies van mij aan: DOE HET NIET!


Hallo @tijdelijkaccount 

Er zal ook niet meer staan dan de tekst die er nu staat maar er zullen wel kortingen, datums van wanneer tot wanneer en bedragen staan als het goed is 👍

Misschien zijn er (ook) gebruikskosten?


helaas @Waqqas het is niet goed 👎


@Waqqas @eric ruim vijf en twintig jaar heb ik een bedrijf gehad - honderden facturen uitgeschreven - mij altijd aan mijn afspraken gehouden - - -

als je je systeem zo ingewikkeld maakt dat rechterhand niet meer weet wat de linkerhand doet dan doe je het niet goed en maak je fouten - fouten maken? dat kan - maar dan ook herstellen en niet dreigen met incasso - dat is gewoon valsspelen

laat je niet voor het karretje spannen - jij hoeft de modder van T-Mobile niet op te lossen, dat moeten ze zelf doen - - en correct, graag


Hoi @tijdelijkaccount, ik heb het meteen nagekeken! Geen zorgen, er is hier geen sprake van een fout. Je hebt namelijk sinds 19-10-2022 een actief abonnement bij ons. De eerste rekening was van november en dit deel van oktober. Als je zes maanden korting hebt, eindigt dit op 19-04-2023. Vanaf deze datum is je korting beëindigd en betaal je de normale prijs zonder kortingen. Dat is dan ook de reden dat je rekening hoger is. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana


dank je voor de uitleg @Ishana,

die uitleg had wel op de factuur mogen staan. dat had een hoop ergernis gescheeld, want je uitleg is redelijk.

het bedrag ga ik alsnog overmaken


Reageer