op mijn factuur van maart 2024 heb ik 90 euro onterecht in rekening gecregen, daarop is een creditfactuur gemaakt. op 27 maart is de creditnota per mail bevestigd door odido.
vandaag 26 april zou het bedrag op mijn rekening staan. Helaas niets op mijn rekening.
vandaag 26 april ontvang ik mail van odido, u hebt niet optijd betaald bedrag : -88.06.
ik bellen naar de klantenservice, ja meneer dat krijgt u eind volgende maand op uw rekening. vraag aan de klantenservice of ze even goed willen kijken en dat dit gaat over de factuur van maart. dit wordt na controle bevestigd en zou vandaag op de rekening moeten staan. heb de mededeling gedaan, mocht het maandag 29 april 2024 niet op de rekening staan, ik de factuur van maart zal stogneren ( terug boeken).
ben met de administratieve wanorde bij odido wel klaar…...graag verneem ik waarom ik het vandaag niet op mijn rekening heb staan.
helaas lees ik teveel administratieve fouten van odido. in correct vakkundig oplossen is blijkbaar een probleem bij odido.