Skip to main content
Beantwoord

Credit

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

sinds februari dit jaar bezig om teveel betaalde abonnementskosten terug te krijgen.
Op 28 mei een bevestiging van een credit gehad á € 660,99.

op 14 juli een mail gehad incl credit factuur dat het rond de 14e gestort zou worden. Inmiddels de 18e en nog steeds niks retour. 

klantenservice gebeld, geven aan dat er een terugbetaling formulier ingevuld moet worden. Kan 6 weken duren. 

Waarom. Waarom krijg ik een creditfactuur en moet ik daarna, blijkbaar pas na een belletje, NOG 6 weken wachten. 

dit is niet oké. Ik snap niet waarom het geld nog niet uitbetaald is. Betalen moeten we allemaal als we de factuur krijgen, maar terugbetalen is blijkbaar godsonmogelijk.

Beste antwoord door Nucl3us

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Nucl3us, super bedankt voor alle informatie! Excuus dat dit even heeft geduurd. Ik wilde dit onderzoeken, maar zie dat het niet meer nodig is. De uitbetaling is vandaag op 22-07-2025 gedaan. Het kan een aantal werkdagen duren voor je het bedrag op je rekening ziet staan. Ontzettend bedankt voor al je geduld zover!

Goedemorgen,

zojuist is het op de rekening gestort. Zaak gesloten. Dank je voor de genomen moeite.

Bekijk origineel

6 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 18 juli 2025

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Nucl3us, bedankt voor je screenshots! Ik snap dat je een terugbetaling graag zo snel mogelijk terug wil ontvangen en ik weet uit ervaring dat het soms even kan duren. Het klinkt alsof de credit is aangevraagd en goedgekeurd. Echter blijft het creditbedrag op je account staan en moet de terugbetaling nog apart aangevraagd worden. Zet je alleen nog je 06-nummer in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 juli 2025

Hallo! Dank je wel voor je bericht. Ik snap het gedeelte niet van: creditfactuur, datum van terugbetaling en rond datum X ontvang je het. Andere facturen die ik krijg van Odido waarop er staat, je factuur kost X en schrijven we rond datum X af gaan natuurlijk wel goed ;). 

ik heb mijn mobiel nummer toegevoegd in het profiel. Let wel: het gaat om een oud ADSL abonnement dat niet meer actief is.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Nucl3us, super bedankt voor alle informatie! Excuus dat dit even heeft geduurd. Ik wilde dit onderzoeken, maar zie dat het niet meer nodig is. De uitbetaling is vandaag op 22-07-2025 gedaan. Het kan een aantal werkdagen duren voor je het bedrag op je rekening ziet staan. Ontzettend bedankt voor al je geduld zover!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 24 juli 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Goedemorgen,

zojuist is het op de rekening gestort. Zaak gesloten. Dank je voor de genomen moeite.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dat is fijn om te lezen ​@Nucl3us, bedankt voor de update!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen