Skip to main content

contractbreuk

Super slechte servers na 1 feb kon je je snelheid niet meer aanpassen en aan de telefoon is er gezegt voor bestaande klanten dat die dat wel gewoon konden doen dan bel je word er gezegt dat het contract kan worden opgezegt kosteloos gister alleen moest ik de overstapserves stop zetten om dat te kunnen laten doen en dan bel je trug word je naar alle kante gestuurd en niemand kan je helpen wat een slecht bedrijf, zo dra ik hiet weg ben kom ik nooit meer trug je kant nog eens niet iemand hier over spreken binnen het bedrijf 

Uitgelichte reactie

14 maart 2025

Goedemorgen ​@TheFireMan  Wil je hulp van een moderator vul dan je profiel helemaal in ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. (Zie mijn onderschrift 

Voor meer informatie klik je hier
Prettige dag verder

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7902 reacties
  • 14 maart 2025
Uitgelichte reactie

Goedemorgen ​@TheFireMan  Wil je hulp van een moderator vul dan je profiel helemaal in ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. (Zie mijn onderschrift 

Voor meer informatie klik je hier
Prettige dag verder

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2025

er is tegen mij gezegt dat ik als bestaande klant na 1feb nog me snelheind kon aanpassen dus dit valt onder contractbreuk 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7902 reacties
  • 14 maart 2025

@TheFireMan  Dat klopte ook tot 31 januari 

Huidige klanten kunnen hun internetsnelheid nog verlagen tot en met 31 januari 2025. Het is ook mogelijk om voor die datum het contract kosteloos op te zeggen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2025
Cristien schreef:

@TheFireMan  Dat klopte ook tot 31 januari 

Huidige klanten kunnen hun internetsnelheid nog verlagen tot en met 31 januari 2025. Het is ook mogelijk om voor die datum het contract kosteloos op te zeggen.

…. had ik ook zeker gedaan want ik ga niet akkoord hier mee maar er is tegen mij info verteld die nu niet blijkt te klopen en de info die jij me nu geeft weet ik al lang waar door het nu contrachtbreuk is van uit jullie (odido) 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7902 reacties
  • 14 maart 2025

@TheFireMan Jullie is? 
Ik ben net als jij een klant dus zeker niet jullie!  De moderators helpen je eventueel verder.

En als je die info al wist had je dan niet eerder moeten reageren?  Wij klanten hebben zelf ook verantwoordelijkheid. Heb je soms een mooie aanbieding ergens anders gezien? 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen