Beste Odido,
Ik woon met mijn partner al jarenlang samen en beiden klant bij Odido. Maar het Internet pakket staat op haar naam, we zouden dit graag op MIJN naam willen zetten (via contractovername) zodat ik zaken als tv-pakketten kan regelen.
Hoor graag hoe dit gerealiseerd kan worden.
Hoi Kokkier,
Via deze pagina kan je meer informatie vinden over contractovername: Contractovername | Odido tevens vind je hier gelijk het formulier om het allemaal te regelen.
Hoi Kokkier,
Via deze pagina kan je meer informatie vinden over contractovername: Contractovername | Odido tevens vind je hier gelijk het formulier om het allemaal te regelen.
Dit formulier geldt voor Odido Mobiel (06 contact overnemen), maar wij vragen dit voor het Odido Internet Thuis contract. Daar lijkt geen formulier voor te zijn?
Hi
- Kopie ID beide partijen
- Kopie bankpas beide partijen
- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen. Hierin moet staan welke dienst(en) er op welk adres overgenomen worden.
Ook ontvangen we graag algemene informatie:
- Postcode en huisnummer van het aansluitadres
- 06-nummer van de nieuwe contractant
- E-mailadres van de nieuwe contractant
Je kan de documenten en de gegevens via een privégesprek naar mij versturen. De kopieën en verklaring kun je via een Wetransferlink met mij delen in het privébericht. De contractovername gaat per direct in, zodra ik de gegevens binnen heb en verwerkt heb. Alvast bedankt!
Hi
- Kopie ID beide partijen
- Kopie bankpas beide partijen
- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen. Hierin moet staan welke dienst(en) er op welk adres overgenomen worden.
Ook ontvangen we graag algemene informatie:
- Postcode en huisnummer van het aansluitadres
- 06-nummer van de nieuwe contractant
- E-mailadres van de nieuwe contractant
Je kan de documenten en de gegevens via een privégesprek naar mij versturen. De kopieën en verklaring kun je via een Wetransferlink met mij delen in het privébericht. De contractovername gaat per direct in, zodra ik de gegevens binnen heb en verwerkt heb. Alvast bedankt!
Heel erg bedankt, Demi. Zojuist een DM gestuurd!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.