Odido,
Ik september heb ik glasvezel aangevraagd, deze zou per 1 oktober ingaan en een monteur zou langs komen om dit aan te sluiten.
Echter voor deze datum kwam ik er achter dat het aansluiten niet zo eenvoudig zou zijn gezien de FTU zich in de meterkast bevindt buiten de woning.
Na heen en weer bellen naar de klantenservice mij gevraagd foto's op te sturen en naar een email adres te sturen.
Vandaag een week later gebeld voor een status en een medewerker informeerde mij dat het mail adres al een tijdje buiten werking is, en of ik het via een contactformulier kon doen en invullen, afain dat probeerde ik te doen en na meerdere pogingen blijf ik een foutmelding krijgen na het versturen van het formulier, deze is verzonden dus en ik ben weer terug bij het begin.
> de chat werkt nooit, altijd krijg ik de melding dat er niemand beschikbaar is, waarom aanbieden als het niet werkt?
> echt de klantenservice medewerkers zijn allemaal super vriendelijke daar valt niks op aan te merken, ze beschikken alleen over onjuiste informatie en moeten steeds schakelen met andere afdelingen en ik ben nog steeds geen stap verder en moet overal achteraan zitten
> wat wel mogelijk was was na de annulering van mijn afspraak ik 3 telefoontjes van jullie kreeg (waarschijnlijk sales) met waarom ik het niet meer wil, dan is er ineens wel proactiviteit maar niemand ook daar die mij verder kon helpen.
Waar kan ik nu mijn foto's naar toe sturen voor het juiste advies en om ervoor te zorgen dat mijn internet zsm kan worden omgezet?
Ik post dit hier een beetje uit wanhoop omdat ik niet weet waar ik anders naar toe moet, maar ik hoop toch echt dat dit gewoon geregeld kan worden anders ben ik genoodzaakt om over te stappen naar kpn.