Ben klant geworden [glasvezel] vanwege een actieformulier in mijn brievenbus. De €100 terugactie gekoppeld aan mijn postcode. Nu is mijn vraag wanneer dit uitbetaald wordt? Ik heb een nummer gekregen 071-2032075 710XCREW] maar telkens n3x] wordt de verbinding verbroken voordat ik iemand te spreken krijg. Heb helaas geen e-mailadres.
Kan iemand mij verder helpen? Contract afgesloten op 30 september 2024.
ciao,
Arjan
Bladzijde 1 / 1
Hi @Valentijm, van harte welkom! Begrijp ik het goed en heb je bestelling niet rechtstreeks bij ons gedaan? Dan kan ik je met deze vraag echt niet helpen, sorry. Wij doen niet aan cashback acties. Het is jammer dat je dit bedrijf niet kunt bereiken via het nummer. Ik heb zelf gebeld, maar inderdaad, de verbinding verbreken ze aan mijn kant ook wanneer ik in het menu wacht. Heb je al eens contact gezocht via het formulier op de website: Contact - 10XCREW.COM? Dit zou succelvol moeten zijn. Mocht dit ook niet lukken, laat het mij dan weten. Ik ga dan op onderzoek uit of ik toch iets aan deze kant kan betekenen!
Dank voor het reageren Cheyenne, maar dit is toch echt een actie van Odido (zie screenshot)… ik had geen mailadres. Ga dat even proberen.
Dank voor het reageren Cheyenne, maar dit is toch echt een actie van Odido (zie screenshot)… ik had geen mailadres. Ga dat even proberen.
Liijkt erop datde website plat ligt… krijg een error. Heb je toevallig een mailadres voor me?
dank!
Excuus @Valentijm, ik zie het nu. Jij hebt helemaal gelijk! Ik heb het tot op de bodem uitgezocht. Als je voor 20 oktober de cashback hebt aangevraagd, kan het tot en met 12 weken duren tot de uitbetaling is gedaan. Dit kan dus zeker tot eind december duren. Mega bedankt voor je geduld, dit komt goed!
No worries… via mijn telefoon kan ik de 10XCREW-site wel benaderen. Heb hun de vraag ook gesteld. Nog even geduld waarschijnlijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.