-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Ik heb sinds donderdag 20 april geen wifi meer. Het is vandaag eindelijk opgelost (28 april).
Ik las op internet dat er een compensatieformulier beschikbaar is, maar die kan ik nergens vinden.
De fout lag niet bij ons, maar aan de verdelerskast buiten. Wij hebben wel een voucher gekregen voor unlimited data, maar alleen 1 persoon die niet altijd thuis is kon die gebruiken.
Wij hadden dus vaak geen wifi thuis en wil graag wel wat terug voor de 8 dagen waar geen wifi was.
Hoi @sunshine girl, welkom op de Community!
♂️
Slim dat je dit hier checkt, we hebben alle kennis in pacht op de Community. Belangrijke vraag vooraf: ging het alleen om geen wifi, dus je draadloze verbinding, of kon je überhaupt geen verbinding maken en werkte ook het bekabelde Internet niet?
Omdat wifi een service is en geen dienst, kunnen we hierop ook geen financiële vergoeding aanbieden. Gaat het echter om het totaalpakket en was je simpelweg niet in de mogelijkheid om online te zijn thuis, dan vergoeden we de gemiste periode uiteraard met alle liefde voor je. Laat me weten hoe de vork in de steel zit, dan maak ik het vandaag nog in orde zodat je op een aankomende factuur de vergoeding verrekend ziet worden!
Bekijk origineel