Weet even niet waar ik moet beginnen. Maar ik heb op advies van T-Mobile mijn oude internet abbonement opgezegd omdat de levering van glasvezel gereedgemaakt zou worden. Eerst in oktober, dan in april, toen in mei. Maar dit lukte ook allemaal niet. Dus nu is het 1 juli en zit ik zonder thuis internet. Overigens is deze uitstel allemaal niet door T-Mobile gecommuniceerd, maar ik moest er steeds voor bellen
Door zelf achter de aannemers en leveranciers aan te gaan heb ik de installatie naar voren kunnen halen. Als compensatie zou ik als trouwe mobiel en thuis klant een voucher voor unlimited mobiel internet krijgen. Tot het vaste internet geregeld is. Twee keer hebben medewerkers gezegd dat de voucher onderweg is, maar uren later nog steeds niks.
Nu net de derde keer gebeld en is mij verteld dat ik geen voucher kan krijgen, omdat het abbonement nog niet loopt. Dat is wel lekker makkelijk, het abbonement loopt nog niet, omdat jullie nog niet kunnen leveren en dat is juist het probleem.
Omdat ik verder geen klachten formulier kon vinden, wend ik me uit wanhoop tot deze community, misschien is hier iemand die me wel kan helpen.