Skip to main content
Beantwoord

compensatie

• October 6, 2026
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

Beste moderator,

Vanwege de internet- en tv-storing van afgelopen donderdag (die bij mij thuis langer dan 12 uur duurde) wil ik graag aanspraak maken op de wettelijke compensatieregeling. Omdat ik het klantnummerveld niet in mijn profielinstellingen kan vinden, stuur ik jullie mijn gegevens graag zodra een van de moderators reageert en mij een privébericht stuurt.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@famokenmos, dit ga ik absoluut voor je na! Als dit langer dan 12 uur duurde heb je absoluut recht op een vergoeding. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd via ons moderatoraccount om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is voltooid, zetten we ons gesprek in dit topic voort. We doen dit om ervoor te zorgen dat er altijd een collega beschikbaar is om je te helpen. Ik kijk uit naar je privébericht!

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • October 7, 2026

Hi ​@famokenmos, dit ga ik absoluut voor je na! Als dit langer dan 12 uur duurde heb je absoluut recht op een vergoeding. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd via ons moderatoraccount om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is voltooid, zetten we ons gesprek in dit topic voort. We doen dit om ervoor te zorgen dat er altijd een collega beschikbaar is om je te helpen. Ik kijk uit naar je privébericht!

• Auteur
  • October 7, 2026

Privébericht beantwoord.