Skip to main content

Goedenavond, 

Zojuist vriendelijk geholpen omdat wij geen internet hebben. Als service onbeperkt internet gekregen helaas werkt de code alleen niet. Iemand die mij een nieuwe kan sturen 😊

Goedenavond @Pdk1994 Heb je de code in hoofdletters naar 2244 gestuurd?


Hoi @Pdk1994, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Is het inmiddels gelukt om de code te activeren? Houd er alsjeblieft rekening mee dat deze enkel te activeren is wanneer je een simkaart van T-Mobile, Ben of Tele2 gebruikt. Activeer de voucher(s) door een sms te sturen naar 2244 met daarin de vouchercode. Dan ontvang je binnen tien minuten de bevestiging van activatie en hoef je tussendoor ook geen GB's aan te vullen.


Goedemiddag, helaas krijg ik een sms terug met dat de code niet geldig is, ik ben zelf klant bij tele2, dus dit lijkt mij geen probleem te moeten zijn? @Jason 


En de code is in hoofdletters verstuurd naar 2244


@Pdk1994 Ik zoek hulp voor je! De moderators lezen mee. Als ze tijd hebben komt er vast wel iemand helpen. Geen garantie maar doe mijn best. Of je moet nog even bellen


Helaas nog geen reactie op bovenstaande vraag. 

anders morgen maar weer even bellen 😉


Hoi @Pdk1994, top dat je dit aangeeft, ik stuur je snel via DM een nieuwe vouchercode toe. Ik verwacht dat je hiermee snel in de lucht bent! 


Reageer