Goedenavond,
Zojuist vriendelijk geholpen omdat wij geen internet hebben. Als service onbeperkt internet gekregen helaas werkt de code alleen niet. Iemand die mij een nieuwe kan sturen
Goedenavond,
Zojuist vriendelijk geholpen omdat wij geen internet hebben. Als service onbeperkt internet gekregen helaas werkt de code alleen niet. Iemand die mij een nieuwe kan sturen
Goedenavond
Hoi
Is het inmiddels gelukt om de code te activeren? Houd er alsjeblieft rekening mee dat deze enkel te activeren is wanneer je een simkaart van T-Mobile, Ben of Tele2 gebruikt. Activeer de voucher(s) door een sms te sturen naar 2244 met daarin de vouchercode. Dan ontvang je binnen tien minuten de bevestiging van activatie en hoef je tussendoor ook geen GB's aan te vullen.
Goedemiddag, helaas krijg ik een sms terug met dat de code niet geldig is, ik ben zelf klant bij tele2, dus dit lijkt mij geen probleem te moeten zijn?
En de code is in hoofdletters verstuurd naar 2244
Helaas nog geen reactie op bovenstaande vraag.
anders morgen maar weer even bellen
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.