Skip to main content
Beantwoord

brief met boete clausule


ODIDO is wegens verhuizing opgezegd en de apparatuur is 14-10-2023 per DHL verzonden. Een verzoek om apparatuur terug te sturen was er dus al maar tot tweemaal 20-10 en 29-10 een herhaling met boete clausule. Ik begrijp echt niet waar dat over gaat. Zie ook verzendbewijs

DHL innamebewijs

 

Beste antwoord door Cristien

@fhhuisman Vraagje! Ik zie staan dat ze niet alles hebben ontvangen?

 Heb je alles terug gestuurd. Ook de kabels adapter Tv boxen enz? 
Welke apparatuur stuur je terug?

Zet even je geboortedatum en klantnummer in je community account (bij instelling) 

Als de moderators aan dit onderwerp toe zijn kunnen sneller zien wie je bent en wat er mis is gegaan!

Fijne avond 

Bekijk origineel

8 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 oktober 2023

ODIDO

E-mail lezen jullie blijkbaar ook niet want het gaat maar door ...


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8091 reacties
  • Antwoord
  • 29 oktober 2023

@fhhuisman Vraagje! Ik zie staan dat ze niet alles hebben ontvangen?

 Heb je alles terug gestuurd. Ook de kabels adapter Tv boxen enz? 
Welke apparatuur stuur je terug?

Zet even je geboortedatum en klantnummer in je community account (bij instelling) 

Als de moderators aan dit onderwerp toe zijn kunnen sneller zien wie je bent en wat er mis is gegaan!

Fijne avond 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 30 oktober 2023
CrisTien schreef:

@fhhuisman Vraagje! Ik zie staan dat ze niet alles hebben ontvangen?

 Heb je alles terug gestuurd. Ook de kabels adapter Tv boxen enz? 
Welke apparatuur stuur je terug?

Zet even je geboortedatum en klantnummer in je community account (bij instelling) 

Als de moderators aan dit onderwerp toe zijn kunnen sneller zien wie je bent en wat er mis is gegaan!

Fijne avond 

Goedemorgen. Instellingen voorzien van geboortedatum en klantnummer (ook niet handig te vinden als je abonnement al is opgezegd!) en hiermee zou alles nu wel duidelijk moeten zijn. Ik blijf het erg vreemd vinden dat er slecht wordt gelezen en gereageerd op e-mail en dat dit allemaal nodig blijkt te zijn.

Ook jullie telefonische informatie en wachttijden zijn om je voor te schamen en werkt niet.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 30 oktober 2023

Goedemorgen @fhhuisman, op dit moment ontbreekt nog één van de apparaten in bruikleen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij netjes alles in één doos gedaan hebt en dat onze partner het niet allemaal aangemeld heeft. Kun je laten weten of je alles in de doos hebt gedaan? Dan kan ik het handmatig afmelden! 😄


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 30 oktober 2023

Hallo. Alles isin 1 doos (T-mobile!!!) verzonden via DHL;

2 tv ontvangers met adapters

1 modem met adapters

 

IK HOOP NU ECHT DAT HET OK IS


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 30 oktober 2023

Ook zijn de afstandbedieningen retour gezonden!!!

 

Sterkte en succes met mijn groeten,  Frank 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 30 oktober 2023

Hoi @fhhuisman, geen zorgen! Ik heb het meteen verwerkt in ons systeem. Mocht je nog herinneringen ontvangen, kun je dit volledig negeren. Deze worden namelijk automatisch verstuurd. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijne dag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 30 oktober 2023

BEDANKT VOOR DE VERWERKING / TOT ZIENS


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen