Boete voor reeds geretourneede apparatuur

  • 3 February 2024
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Goedendag,

Ik ontvang mails over boetes voor het niet retour sturen van apparatuur. Kunt u mij dan vertellen welke apparatuur jullie niet ontvangen hebben?? Bij mijn weten heb ik alles namelijk teruggedaan in de originele verpakking van T-mobile en naar jullie retour gestuurd met de eerste toegezonden dhl code, welke ook alszijnde bevestigd dat jullie het pakket 18 januari ontvangen hebben. 

 

Hetgeen ik teruggestuurd heb in het pakket:

- modem 

- tvbox met afstandsbediening 

- glasvezelontvanger

 

Dus kunt u mij vertellen welke apparatuur u nog mist? Verder heb ik namelijk nooit iets aan apparatuur ontvangen van T-mobile.

 

Mvg.

Petra Wolf

Jason van Odido 3 maanden geleden

Hoi @Wolfjes49, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik vermoed dat hier sprake is van een administratieve fout aan onze kant; sorry. Je hebt alles netjes geretourneerd, zie ik. Bovendien is de hardware ook gewoon afgemeld in het retoursysteem. Alle eventuele toekomstige communicatie aangaande de retournering mag je meteen in de prullenbak werpen. Nogmaals excuses voor het ongemak en nog een prachtige zondag toegewenst!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wolfjes49, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik vermoed dat hier sprake is van een administratieve fout aan onze kant; sorry. Je hebt alles netjes geretourneerd, zie ik. Bovendien is de hardware ook gewoon afgemeld in het retoursysteem. Alle eventuele toekomstige communicatie aangaande de retournering mag je meteen in de prullenbak werpen. Nogmaals excuses voor het ongemak en nog een prachtige zondag toegewenst!

Reageer