Skip to main content

Goede avond.

Helaas kreeg ik net weer een e-mail dat er in januari een boete van 90 euro in rekening wordt gebracht voor het niet retourneren van mijn mediabox. 

erg jammer heb hier al 5x telefonisch contact over gehad en heb zelfs in oktober van jullie mail ontvangen dat apparatuur ontvangen is. 

in mij account staat ook dat er 1 tv box ontvangen is terwijl er 2 in de doos zaten en ik telefonisch contact gehad heb dat ik 2 mediaboxen terug ging zenden omdat ik bij 2 tv’s de app heb van Odido.

Ik heb ook een bewijs van afgifte bon van dhl punt van afgelopen oktober al.

dus hoe gaat dit nu opgelost worden? Ik betaal geen boete van 90 euro omdat jullie de administratie niet goed verwerkt hebben. 

Hi ​@Birgitp, goed dat je hiervoor een topic bent gestart. Ik help je verder! Ik zie inderdaad meteen dat wij één Mediabox hebben kunnen verwerken en de andere dus missen. Geen zorgen! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad en de boete aan onze kant is vergoed. Deze kosten zullen dus komen te vervallen. 

Hou er rekening mee dat we de al opgemaakte rekening inclusief de boete niet meer kunnen aanpassen. Er zijn daarom twee opties:

• Je schiet deze rekening voor. Eind februari krijg je dan jouw slotnota waarin we de € 90 op jouw rekening terugstorten
  • We zorgen voor uitstel van betaling voor deze rekening. Je hoeft deze dan (nog) niet te betalen en zal geen herinneringen krijgen. We kunnen dan later de € 90 wegstrepen van deze rekening en dan blijft er nog € 30 over voor je abonnement. Deze dien je dan later nog wel te voldoen.

Laat mij weten wat je wilt. Kies je voor het tweede, stuur mij dan eind januari een herinnering in dit topic. Ik zorg er dan voor dat deze rekening zal worden uitgesteld!

Hallo Cheyenne, 

bedankt voor je antwoord. Ik kies voor optie 2.

en zou ook graag willen dat de mediabox in mijn account goed komt te staan, er staat nu al vanaf oktober dat er 1 gemist wordt terwijl dat niet zo is. 
dan blijf ik dus e-mails ontvangen en komt er weer een boete aan die onterecht is.

Hi ​@Birgitp, geen probleem! Ik kan de Mediabox nu niet meer afmelden. In ons systeem staat nu dat hij niet geretourneerd is en daarom krijg je de boete. Administratief blijft dit zo staan, maar we hebben daarom de boete gecrediteerd. Je zal dan ook geen herinnering krijgen (misschien nog één over de boete, die kan je negeren) en maar één boete. Zou jij mij een bericht willen sturen in dit topic zodra de rekening van januari klaar staat? Dan zorg ik voor uitstel van het bedrag!

Hallo Cheyenne,

oké dat is duidelijk. Ik zag al dat factuur van januari klaar stond in mijn account

Reageer