Skip to main content
Beantwoord

boete terugsturen apparatuur.

• December 2, 2025
  • 9 reacties
  • 93 Bekeken

Ik moest mijn modem etc terug sturen, heb inmiddels een boete moeten betalen, de mail die ik had gezien daar stond in zo snel mogelijk. En hierna later nadat het geld van mijn rekening was gehaald een mail met betaal binnen 5 dagen. Dit had ik nooit kunnen redden. Ik heb hier nu de modem ingepakt en eerder dan dit kon niet. Ik kreeg de inboedel van mijn overleden ex binnen wat voor de modem van jullie is gezet. Ook zat zijn modem er tussen en die is ook van jullie. Kan ik ze beiden in 1 doos versturen? En is er ook een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen als ik het alsnog opstuur? 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Dopje021, welkom op onze community!

Dat gaan we samen goed oplossen, zodra het modem is opgestuurd kan ik de kosten voor je vergoeden, dat is geen enkel probleem. Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Voeg ook de Track&Trace code toe nadat je het verzonden hebt, als het dan bij ons ontvangen is geef mij dan een seintje, dan zorg ik dat de boete vergoed wordt!

Gecondoleerd met het verlies van je ex en heel veel sterkte voor de vrienden en familie! Je kan alleen niet beide modems in 1x naar ons versturen. Als iemand overlijdt moet dit via een speciale weg gemeld worden bij ons, op onze website staat precies hoe dat moet. Daarna volgt het retourproces. Dan moet dat ook helemaal goedkomen.

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • December 3, 2025

Hey ​@Dopje021, welkom op onze community!

Dat gaan we samen goed oplossen, zodra het modem is opgestuurd kan ik de kosten voor je vergoeden, dat is geen enkel probleem. Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Voeg ook de Track&Trace code toe nadat je het verzonden hebt, als het dan bij ons ontvangen is geef mij dan een seintje, dan zorg ik dat de boete vergoed wordt!

Gecondoleerd met het verlies van je ex en heel veel sterkte voor de vrienden en familie! Je kan alleen niet beide modems in 1x naar ons versturen. Als iemand overlijdt moet dit via een speciale weg gemeld worden bij ons, op onze website staat precies hoe dat moet. Daarna volgt het retourproces. Dan moet dat ook helemaal goedkomen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 10, 2025

@Tommie van Odido 

Dankjewel🌹

Alle gegevens zijn ingevuld.

1 pakket is van mij de track &tracé is in mijn profiel gezet en een pakket van mijn ex ook op mijn naam maar met toevoeging van mijn ex op de doos. moet je ook deze track en trace code hebben? Het is al doorgegeven aan odido dat hij is overleden maar het modem zijn ze niet achteraan gegaan die heb ik nu dus ook verstuurd.

Mocht er meer info voor het terug storten nodig zijn hoor ik het graag. 

Met Vriendelijke Groet 

Debby Bergsma.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 11, 2025

Hey ​@Dopje021, bedankt voor het opsturen!

Zou je de Track&Trace codes in de gaten willen houden en als ze door ons zijn ontvangen of wanneer vastlopen in het proces, wil je mij dan weer een berichtje sturen? Dan kan ik daar achteraan gaan voor je en handmatig alles afmelden zodat je geen problemen krijgt. Kan je daarnaast de postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN van je ex in je profiel zettenn bij Info voor Moderator? Dan kan ik dat ook meteen voor je controleren! Ik wil dit namelijk zo soepel en netjes mogelijk voor je afronden. Laat je mij weten of dat gelukt is?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 11, 2025

Hoi ​@Tommie van Odido,

Dankjewel,

Beide pakketten zijn vanmorgen afgeleverd om 11:11 uur zie ik.

Heb zojuist alle verdere gegevens in het profiel gezet.

Met Vriendelijke Groet,

Debby Bergsma.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Dopje021, dankjewel! Wil je tracking in de gaten houden? Als je ons toch nog nodig hebt en de pakketten mogelijk niet goed worden verwerkt, dan weet je ons te vinden. We hebben in dat geval al alle informatie bij de hand!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 12, 2025

@Cheyenne van Odido 

De pakketten zijn al bij Odido retour binnen gekomen gisteren om 11:11 uur volgens postnl. de rest van de tracking ligt bij odido zelf daar kan ik niks mee of het in de gaten houden dat is odido zijn taak om dit aan mij te benoemen. Graag zou ik willen weten wanneer het bedrag wordt terug gestort.

Met vriendelijke groet,

Debby Bergsma.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • December 13, 2025

Hi ​@Dopje021, ik wil je hier graag meer duidelijkheid over geven! Zodra het pakket bij ons binnen is gekomen, kan het tot 6 werkdagen duren voor we jouw retour helemaal goed verwerkt hebben. Op het moment dat dit is gedaan, krijg je hier gelijk een bevestiging van per e-mail. Ik wil je daarom vragen dit bericht af te wachten. Heb je na 6 werkdagen nog geen e-mail van ons ontvangen? Trek dan aan de bel. Ik ga er dan gelijk achteraan voor je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 17, 2025

@Tommie van Odido ​@Cheyenne van Odido  ​@Nora van Odido Apparatuur is ontvangen.

M.v.g.Debby Bergsma.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 18, 2025

Superberdankt voor het retouneren ​@Dopje021, ik heb meteen de kosten voor je vergoed. Dit zal binnen 8 weken op je rekening moeten staan! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.