Hi @LauraMeurs, geen zorgen: ik los dit graag voor je op! Allereerst help ik je graag verder om ervoor te zorgen dat de apparatuur weer teruggestuurd kan worden. Ik kan geen nieuwe QR code naar je toe sturen, maar je kan de apparatuur ook volgens de volgende instructies terugsturen:
Bewaar hierbij het verzendbewijs goed en zorg ervoor dat er een briefje in de doos zit met jouw adresgegevens, zodat we de retourzending goed kunnen verwerken. Zodra dit bij ons binnen is, zul je een e-mail ontvangen dat jouw retourzending verwerkt is. Op dat moment kan je een bericht achterlaten in dit topic, zodat ik de boete weer voor je kan vergoeden. Ik wil je vragen om het factuurbedrag wel te betalen, zodat je hier niet nog incassokosten over zult krijgen. Wij zullen het dan gelijk in orde maken zodra het pakket opgestuurd en bij ons binnen is!
Als het goed is, hebben jullie het pakket ontvangen. Deze is 5 maart opgestuurd.
@LauraMeurs Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik ben direct voor je gaan kijken, maar op dit moment is het pakket nog niet verwerkt in ons systeem. Dit kan tot zes werkdagen duren. Wil je mij in een privébericht de track & trace code sturen? Dan kijk ik het gelijk voor je na!
Ik heb je een bericht gestuurd
@LauraMeurs Sorry voor de late reactie! Ik heb zojuist gereageerd.
Goedemorgen,
Ik heb bericht gekregen dat de box door jullie is ontvangen, maar nog geen herstel van de boete gezien.
Graag herstellen
Hi @LauraMeurs, super om te zien dat de TV Box nu helemaal goed binnengekomen is bij ons. Ik heb direct de boete voor je vergoed, hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. Deze vergoeding zal met de volgende factuur verrekend worden!