Goedemiddag,
Door een communicatiestoring hier thuis waren wij vergeten de boxen terug te sturen. In december 2022 hebben wij direct contact opgenomen met de klantenservice en e.e.a. uitgelegd. Met de medewerker de afspraak gemaakt dat wij direct het pakket op de post zouden doen, dan zouden we ook de eventuele boete niet hoeven te betalen. Dit hebben wij dan ook meteen gedaan. Wij hebben eind vorig jaar de apparatuur teruggestuurd en op 28 december 2022 is het pakket afgeleverd. Zie de Track and Trace
Wij ontvingen vervolgens op 5 januari 2023 een email waarin de bevestiging staat dat de TV boxen zijn ontvangen. (zie de bijlage) Helemaal top!
Krijgen wij daarna een email waaruit duidelijk wordt dat wij een boete van 390 euro moeten betalen voor het niet terugsturen van de apparatuur. Doen wij dat niet binnen 14 dagen dan komt daar nog een extra boete overheen. Dat kan toch niet?
Zojuist wederom contact gehad met de klantenservice en dan krijgen we te horen dat we sowieso de boete moeten betalen. Zonder in ons dossier te kijken of te vragen hoe e.e.a. in elkaar zat werd ons duidelijk gemaakt dat ze alles wel begreep maar dat we toch de boete moeten betalen. Onbegrijpelijk… Hoe gaan we dit oplossen..??