boete

  • 9 May 2024
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Door omstandigheden ben ik vergeten de doos terug te sturen. Ik ben al zo lang klant dat ik eigenlijk nooit zo iets heb meegemaakt. Ik zal het morgen gelijk op de post doen. Graag zou ik willen zien dat de boete gecanceld word. 

Teresa van Odido 1 maand geleden

@Raasje Fijn dat je er alsnog aan denkt. Ik zie dat je het pakket vanochtend op de post hebt gedaan, dank je wel voor je snelle actie! 💛

Wanneer het pakket bij ons binnen is, kan het nog 6 werkdagen duren voordat dit is verwerkt in ons systeem. Gelukkig is de boete nog niet in rekening worden gebracht, ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt! 

Mocht je hier onverhoopt toch bericht over krijgen, laat het mij dan weten. Ik maak het dan meteen voor je in orde! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Door omstandigheden ben ik vergeten de doos terug te sturen. Ik ben al zo lang klant dat ik eigenlijk nooit zo iets heb meegemaakt. Ik zal het morgen gelijk op de post doen. Graag zou ik willen zien dat de boete gecanceld word. 

Je hebt nog nooit zoiets meegemaakt omdat je nog niet eerder vergeten bent huur apparatuur terug te sturen. Als de apparatuur alsnog aankomt gaan ze daar coulant mee om en volgt een creditfactuur.  Maar op dit moment is deze factuur terecht. 

Reputatie 7
Badge +2

@Raasje Fijn dat je er alsnog aan denkt. Ik zie dat je het pakket vanochtend op de post hebt gedaan, dank je wel voor je snelle actie! 💛

Wanneer het pakket bij ons binnen is, kan het nog 6 werkdagen duren voordat dit is verwerkt in ons systeem. Gelukkig is de boete nog niet in rekening worden gebracht, ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt! 

Mocht je hier onverhoopt toch bericht over krijgen, laat het mij dan weten. Ik maak het dan meteen voor je in orde! 

Reageer