Door omstandigheden ben ik vergeten de doos terug te sturen. Ik ben al zo lang klant dat ik eigenlijk nooit zo iets heb meegemaakt. Ik zal het morgen gelijk op de post doen. Graag zou ik willen zien dat de boete gecanceld word.
Door omstandigheden ben ik vergeten de doos terug te sturen. Ik ben al zo lang klant dat ik eigenlijk nooit zo iets heb meegemaakt. Ik zal het morgen gelijk op de post doen. Graag zou ik willen zien dat de boete gecanceld word.
Je hebt nog nooit zoiets meegemaakt omdat je nog niet eerder vergeten bent huur apparatuur terug te sturen. Als de apparatuur alsnog aankomt gaan ze daar coulant mee om en volgt een creditfactuur. Maar op dit moment is deze factuur terecht.
Wanneer het pakket bij ons binnen is, kan het nog 6 werkdagen duren voordat dit is verwerkt in ons systeem. Gelukkig is de boete nog niet in rekening worden gebracht, ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt!
Mocht je hier onverhoopt toch bericht over krijgen, laat het mij dan weten. Ik maak het dan meteen voor je in orde!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.