-
-
Doet lekker mee
-
6 reacties
Goeie avond
De betaling is nog steeds niet aangepast 26 mei is er 62.04 betaald en ook nog eens een vaag verhaal je belt op vraagd water er open staat 125 prima je krijgt een mail staat er geen 125 maar 93 oke dan heb ik inmiddels 62.04 betaald dan staat er nu 99 open wel raar dit op tijd wordt er ook niet afschreven als dit zo door gaat hoef ik geen klant meer te zijn als er op 27 staat om intecaseren betekent niet dat 5 juni gaat incasseren dan ontstaat er schulden door dit 1000x mail gestuurd geen terugkoppeling van de mail of we gaan uit zoeken nee en maar verhogen de kosten op zo een manier wilt denk ik niemand klant woorden
Hoi @boyke2007, heel goed dat je om opheldering vraagt, ik geef je die graag! Zo te zien gaat het om je T-Mobile voor thuis abonnement, vandaar dat ik inhaak op dit topic. Toen je een betalingsregeling met ons had afgesproken stond er een bedrag open van € 124,29. Hiervan heb je inmiddels de eerste termijn van € 62,04 betaalt waardoor er nog een bedrag open staat van € 62,15 voor de betalingsregeling. In de tussentijd lopen de maandelijkse facturen gewoon door en daarvoor hebben wij een aparte incasso gedaan voor € 37,50. Omdat deze niet is gelukt zullen wij het in de komende dagen nogmaals proberen.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust ik help je er heel graag mee!
Bekijk origineel