Hi @boyke2007
Ik begrijp dat je meer duidelijkheid wilt hebben over je betaling en je openstaande bedrag. Ik wil je dan ook graag die duidelijkheid geven. Kun je mij je gegevens sturen via een privébericht met daarin je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik ga dit dan direct voor je uitzoeken en zorgen dat je betaling goed wordt verwerkt.
Hoi @boyke2007, heel goed dat je om opheldering vraagt, ik geef je die graag! Zo te zien gaat het om je T-Mobile voor thuis abonnement, vandaar dat ik inhaak op dit topic. Toen je een betalingsregeling met ons had afgesproken stond er een bedrag open van € 124,29. Hiervan heb je inmiddels de eerste termijn van € 62,04 betaalt waardoor er nog een bedrag open staat van € 62,15 voor de betalingsregeling. In de tussentijd lopen de maandelijkse facturen gewoon door en daarvoor hebben wij een aparte incasso gedaan voor € 37,50. Omdat deze niet is gelukt zullen wij het in de komende dagen nogmaals proberen.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust ik help je er heel graag mee!
Maar dat zie ik niet in de app alleen de verhoging 99
Hoi @boyke2007, fijn dat je hierop terug komt! Voor een uitgebreider overzicht raad ik je aan om je Rekeningen pagina te openen via een webbrowser op je computer. Hier zal je zien staan dat het bedrag van € 37,50 nog open staat en het bedrag van € 62,15 onder een betalingsregeling valt. Een link naar de Rekeningen pagina vind je hier: My T-Mobile Thuis Rekeningen.
Hier vind je alle informatie die je nodig hebt!