Skip to main content

Hallo ik heb op 15 januari 2025 een bestelling geplaats voor internet, tv en telefoon het bestelnummer is 227520687  het probleem is nu dat ik op 15 januari 2025 alleen een mail van jullie heb gehad met de samenvatting van de bestelling voor de rest helemaal niets, geen mail etc nu wil ik graag weten wanneer ik aangesloten word, en wanneer ik het installatiepakket in huis heb, ik heb al online gekeken in mijn account maar daar staat mijn bestelling niet. ik wil graag weten hoe het nu precies zit,

de bestelling heb ik op 15 januari besteld 

Hi ​@ootmarsum59, ik kan me heel goed voorstellen dat je graag wil weten wat de status van je bestelling precies is. Ik wil je hier graag meer duidelijkheid over geven! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat jouw bestelling bij ons als het ware op pauze is gezet. Dit komt omdat wij zien dat er al een bestaand abonnement op dit adres actief is. Waarschijnlijk is dit van de vorige bewoners. Aangezien wij dit abonnement niet zomaar kunnen stopzetten, hebben we daarom aanvullend bewijs nodig. Graag ontvangen we van jou een bewonersverklaring, zodat wij deze bestelling door kunnen laten lopen. De volgende documenten gelden als een bewonersverklaring:

• Bankafschrift op adres
  • Post van overheid, nutsbedrijf of bank op adres
  • Kopie huur / koopcontract
  • Inschrijving gemeente

Je kan dit naar ons toe sturen door middel van bijvoorbeeld WeTransfer. Je kan vervolgens de link van het bestand toevoegen aan je profiel in het vakje “Info voor moderator”. Als je ons in dit topic laat weten dat je het bestand hebt toegevoegd, kunnen wij hier verder mee aan de slag gaan voor je! 

Reageer