bestand toevoegen in Odido account

  • 2 February 2024
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

ik ben sinds kort overgestapt ven Tele2 naar Odido. als ik ingelogd ben op mijn Odido account kan ik helaas geen abbonnement toevoegen. ik krijg de volgende foutmelding: De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer een probeer het nog eens. Wat ik ook doe, het gaat niet lukken. wie heeft de gouden tip?

Nora van Odido 3 maanden geleden

Hi @jvandenhil, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en hier lijken alle instellingen goed te staan. Krijg je deze melding na het invullen van jouw adres? Of gaat dit wel goed en krijg je de melding als je jouw geboortedatum of andere gegevens probeert in te vullen? Zou je eens een screenshot willen sturen van de precieze melding die je krijgt? Dan kan ik hiermee aan de slag voor je! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @jvandenhil, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en hier lijken alle instellingen goed te staan. Krijg je deze melding na het invullen van jouw adres? Of gaat dit wel goed en krijg je de melding als je jouw geboortedatum of andere gegevens probeert in te vullen? Zou je eens een screenshot willen sturen van de precieze melding die je krijgt? Dan kan ik hiermee aan de slag voor je! 

Invoeren van adres gaat goed. na invullen van geboortedatum druk ik op de knop "verder”en dan komt de melding volgens de screenshot.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jvandenhil, is de geboortedatum 6 januari of 1 juni? 

6 januari 1953

Reputatie 7
Badge +9

Dat komt inderdaad overeen met ons systeem @jvandenhil. Het is me niet gelukt om de oorzaak te vinden. Daarom heb ik het doorgezet naar onze specialisten. Zij zullen het grondig voor je gaan onderzoeken en hebben hopelijk de oplossing voor jou. De specialisten hanteren een langere wachttijd. Op dit moment het de verwerkingstijd 20 werkdagen. Hopelijk hebben ze daarna de oorzaak gevonden en kun jij de koppeling maken! 

Dank voor je antwoord en ik wacht af.

Reageer