Skip to main content

Ik wil mijn bestaande internetaansluiting toevoegen aan mijn Odido, maar dat lukt niet. Ik krijg de volgende foutmelding:

 

Kan iemand voor mij kijken waarom ik deze foutmelding krijg en eventueel een oplossing bieden?

 

Groet,

 

Joepep

Hoi @JoepTobias, handig dat je ook een screenshot van de foutmelding kon posten, ik wil je graag helpen met je account! Ik ben in de donkerste hoeken van onze systemen gedoken en ik vond een afgebroken bestelling met hetzelfde e-mail adres dat je ook gebruikt voor je huidige abonnement. Hierdoor raakt het systeem in de war over welk van de twee toegevoegd moet worden aan je Mijn Odido account. Ik heb daarom het e-mail adres van je afgebroken bestelling gewijzigd waardoor je direct je huidige abonnement kan koppelen aan je Mijn Odido account.

Daarom wens ik je alvast veel plezier toe met je Mijn Odido account! 😃


Reageer