Skip to main content
Beantwoord

Bestaand abonnement toevoegen

  • 1 February 2024
  • 8 reacties
  • 123 Bekeken

Ik zou een bevestigingscode op mijn t-mobilethuis.nl email ontvangen, maar dit email-adres heb ik nog nooit gebruikt.

Hoe kan ik nu mijn abonnement toevoegen in Mijn Odido account?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @HanKlaver  Probeer het eens hier⬇️ 

Succes!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HanKlaver, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel hebt getrokken. Ik heb je e-mail gewijzigd naar het e-mailadres wat je gebruikt om in te loggen op de Community. Nu moet de koppeling lukken. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is?

 

Hi @HanKlaver, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel hebt getrokken. Ik heb je e-mail gewijzigd naar het e-mailadres wat je gebruikt om in te loggen op de Community. Nu moet de koppeling lukken. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is?

 

Hallo Tommie,

Het is gelukt, bedankt.

Koppelen Odido Thuis abo aan Mijn Odido lukt niet, krijg na invullen alle verificatiecodes en persoonlijke gegevens de melding mobiele nummer onbekend had eerder wel abo bij T-Mobile en Mijn Odido gebruikt automatisch deze inloggegevens. 

Ook het verwijderen van het "oude" abonnement is volgens mij niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Roel N.

 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Roelos55, ik ben gelijk met je mee gaan kijken, alleen kan ik geen Mijn Odido account vinden op je e-mailadres. Heb je een account aangemaakt op hetzelfde e-mailadres waarmee je aangemeld bent op de community of heb je hier een ander e-mailadres voor gebruikt? 

Hi @Roelos55, ik ben gelijk met je mee gaan kijken, alleen kan ik geen Mijn Odido account vinden op je e-mailadres. Heb je een account aangemaakt op hetzelfde e-mailadres waarmee je aangemeld bent op de community of heb je hier een ander e-mailadres voor gebruikt? 

Ja mijn e-mail adres is al jaaren XXXX

 

Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.

Hi @Roelos55, ik ben gelijk met je mee gaan kijken, alleen kan ik geen Mijn Odido account vinden op je e-mailadres. Heb je een account aangemaakt op hetzelfde e-mailadres waarmee je aangemeld bent op de community of heb je hier een ander e-mailadres voor gebruikt? 

ter aanvulling de overeenkomst, contract voorwaarden etc. zijn ook allemaal naar XXXX verzonden.

 

Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roelos55, op jouw e-mailadres kan ik ook inderdaad geen account vinden. Kun je hiermee dus wel inloggen op Mijn Odido

Reageer