Hi,
Bij deze helaas al een klacht...
Vanochtend is mijn nieuwe verbinding van jullie hier geïnstalleerd, alleen werkt de upload snelheid niet.
Nu zag ik vanmorgen bij de speedtest wel dat de upload niet verder kwam dan max 3mbit,maar de monteur vertelde voor het online gaan van de modem dat het 5ghz wel even duurde....(dus ik dacht dat het daar aan lag...)
Maar de monteur heeft ook de speedtest gedaan en die zei dat het goed was...Toen hij mij terug belde over geen upload en ik hem vroeg of hij dat niet gezien had,was zijn antwoord:sorry daar heb ik niet opgelet!
Nou heeft hij zelf nog even contact met T-Mobile gehad en kwam toen met de eventuele boosdoener zijnde poort 23 die hij er uit had gegooid.(heeft niet geholpen)
En het kwam er dus op neer,red je er maar mee en succes!(want ik kan er niks aan doen...)
De verbinding heb ik getest en is overal hetzelfde.
Getest op:
-Windows desktop pc met kabel(zit geen wifi op)
-Ipad pro wifi
-Macbook air m1
-Android telefoon
Nu heb ik op het T-Mobile forum al meerdere meldingen gelezen van mensen die zelfde problemen ervaren en ik hoop dat ik niet in hetzelfde gezeur terecht ga komen.(het probleem is bij jullie bekend..)
Ik heb altijd een prima glasvezel verbinding gehad qua upload en download van kpn/tele2 en nu is het ineens een probleem.
Het zou dan ook zeer prettig zijn als dit snel opgelost word.(aangezien jullie dit probleem kennen hoeft het ook niet veel tijd te kosten)
Ps.de handleiding van de klantenservice heb ik al doorlopen en uitgevoerd en daar ligt het allemaal niet aan.