Skip to main content

Apparatuur teruggestuurd maar niet ontvangen by ODIDO


Ik heb een pakket met apparatuur naar ODIDO gestuurd, maar nu heb ik van DHL informatie ontvangen dat het adres onjuist is en dat het pakket is teruggestuurd naar de afzender. Ik heb dit pakket niet terug ontvangen.

Uitgelichte reactie

17 juli 2024

Hi @lukasn420, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft, dat is inderdaad erg vreemd. Is het inmiddels al opgelost met DHL en wordt het nu naar het juiste adres verstuurd?

6 reacties

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 juli 2024

Ik heb DHL gevraagd en zij vertelden mij dat het huisnummer 11 was en dat het 111 moest zijn. Het adres heb ik niet opgegeven, het werd automatisch doorgegeven aan de medewerker van het DHL servicepunt


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13576 reacties
  • 17 juli 2024

Hi @lukasn420, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft, dat is inderdaad erg vreemd. Is het inmiddels al opgelost met DHL en wordt het nu naar het juiste adres verstuurd?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 juli 2024

Hi @Tommie van Odido 

Het is nog steeds niet opgelost en ik weet niet waar het pakket is. Tracking nummer is: JVGLOTC0063200324

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13576 reacties
  • 17 juli 2024

Het lijkt erop dat het pakket gister naar het juiste adres verstuurd is @lukasn420. Kan je de T&T een paar dagen in de gaten houden? Ik ga er vanuit dat het goed komt en anders meld ik de apparaten handmatig voor je af! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 augustus 2024

Hi @Tommie van Odido Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen en de update op DHL tracking is dat het teruggestuurd is naar de afzender


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 2 augustus 2024

@lukasn420 Ik ben gelijk voor je gaan kijken en gelukkig zie ik dat wij het pakket op 23-07-2024 hebben ontvangen. Deze staat nu ook als afgemeld in het systeem. Je hoeft je hier dus geen zorgen meer over te maken! 

Waarom de Track & Trace niet is up to date is, durf ik niet te zeggen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen