Skip to main content

Hoi, 

İn juni heb ik het modem teruggestuurd van T-Mobile via DHL. Nu lijkt het er op dat er iets is fout gegaan waardoor het pakketje retour is gestuurd (dit is niet héél duidelijk mijn inziens). Ik heb niets terug ontvangen.

Vandaag heb ik een email ontvangen dat de modem nog niet ontvangen en dat ik een boete zal krijgen. Hier ben ik volledig niet mee eens.

Het zou ontzettend jammer zijn indien dit het geval is door een fout bij de tussenpartij..

Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen. Een screenshot is toegevoegd, ter referentie.

Hallo @Ereen 

Hier is T-Mobile Thuis ook de verzender en het pakketje is weer terug naar retour T-Mobile Thuis.

Op welke datum had je de modem retour gestuurd? Het is pas juli dus misschien is het nog even wachten.

Dank voor je reactie.

De apparaten heb ik op 10 juni verstuurd. Hij moet er al ontvangen zijn.

Hoi @Ereen, slim dat je aan de bel trekt en heel fijn dat je de Track & Trace code kon delen! Ik heb het meteen nagekeken en ik zie dat je pakket inderdaad al lang en breed binnen is. Daarom heb ik de administratie voor je rechtgezet en het modem retour gemeld.

Ik heb het hiermee voor je gecorrigeerd, hartelijk bedankt nog voor het retourneren! 😃

Hoi Cal,

Dank voor het snel regelen. Blij dat de apparaten binnen zijn en dat ik hierdoor geen boete moet betalen.

Fijne dag.

Groetjes.

Reageer