Skip to main content

annuleren glasvezel

  • 29 juli 2024
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Hallo,

Ik heb telefonisch aangevraagd om onze glasvezel aansluiting te annuleren. Hier is niks mee gedaan. Graag wil ik dat jullie alsnog mijn aanvraag annuleren. 

Groeten, Rafke 

Uitgelichte reactie

29 juli 2024

Welkom op onze community! @Rafke09  😊 

Ik vind het oprecht jammer om je te zien gaan, maar ik sta altijd klaar om te helpen. Ik maak jouw opzegging graag in orde! 

Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan is de verificatie compleet en ga ik gelijk voor je aan de slag!  

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4444 reacties
  • 29 juli 2024

Welkom op onze community! @Rafke09  😊 

Ik vind het oprecht jammer om je te zien gaan, maar ik sta altijd klaar om te helpen. Ik maak jouw opzegging graag in orde! 

Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan is de verificatie compleet en ga ik gelijk voor je aan de slag!  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen