Graag wil ik hierbij melden dat ik mijn bestelling stop wil zetten van klant nummer [xxxxxxxx] , dit zou beschikbaar moeten zijn met de klik van een knop, dit is het onnodig moeilijk maken voor klanten en simpelweg disrespectvol naar je klant.
Bestelling heeft te lang geduurd, loopt sinds Januari. April contact gehad met klantenservice en sindsdien heeft T-mobile, naar mijn weten, en de aannemer’s weten, geen reet gedaan. Klantenservice & afdeling die om aanleg gaat hebben aangegeven dat VVE geen toestemming heeft gegeven, woonbron geeft aan dat de VVE dat wel heeft gedaan, jullie geven niet aan met wie jullie contact hebben gehad (en dus wie ik kan contacteren), en het lijkt me ook er onlogisch dat de VVE maar 1 provider toegang geeft tot het complex. Hier is 6 maanden geen moeite in is gestoken vanuit T-mobile, en het lijkt me dat ik niet de enige potentiële klant ben die jullie in het gehele complex kwijt raken.
Verwijder de postcode als zijnde beschikbaar zodat jullie niet mensen aan het lijntje houden met loze beloften, of doe het werk om te verzorgen dat rond kom. Wees gewoon eerlijk naar de klant, goeie kans dat je zo mensen voor altijd verliest wegens slechte service.
Je kan me een mailtje sturen als jullie een redelijke aanbieding hebben & het netwerk daadwerkelijk aangelegd is.
PS. Ik kon me bericht niet plaatsen, en toen ik annuleren weghaalden en de tag verwijderde deed ie het wel, lol. Zal wel toeval zijn…
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.