Skip to main content

Graag wil ik hierbij melden dat ik mijn bestelling stop wil zetten van klant nummer [xxxxxxxx] , dit zou beschikbaar moeten zijn met de klik van een knop, dit is het onnodig moeilijk maken voor klanten en simpelweg disrespectvol naar je klant.

Bestelling heeft te lang geduurd, loopt sinds Januari. April contact gehad met klantenservice en sindsdien heeft T-mobile, naar mijn weten, en de aannemer’s weten, geen reet gedaan. Klantenservice & afdeling die om aanleg gaat hebben aangegeven dat VVE geen toestemming heeft gegeven, woonbron geeft aan dat de VVE dat wel heeft gedaan, jullie geven niet aan met wie jullie contact hebben gehad (en dus wie ik kan contacteren), en het lijkt me ook er onlogisch dat de VVE maar 1 provider toegang geeft tot het complex. Hier is 6 maanden geen moeite in is gestoken vanuit T-mobile, en het lijkt me dat ik niet de enige potentiële klant ben die jullie in het gehele complex kwijt raken.

 

Verwijder de postcode als zijnde beschikbaar zodat jullie niet mensen aan het lijntje houden met loze beloften, of doe het werk om te verzorgen dat rond kom. Wees gewoon eerlijk naar de klant, goeie kans dat je zo mensen voor altijd verliest wegens slechte service.

 

Je kan me een mailtje sturen als jullie een redelijke aanbieding hebben & het netwerk daadwerkelijk aangelegd is.

 

PS. Ik kon me bericht niet plaatsen, en toen ik annuleren weghaalden en de tag verwijderde deed ie het wel, lol. Zal wel toeval zijn…

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Hi @YoerideKoning, welkom op once Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Om je wat meer duidelijkheid te geven: Op je adres is een haalbaaraheidsonderzoek geweest, dit doen ze op veel adressen om te kijken of er genoeg mensen zijn die glasvezel willen aanschaffen. Daarom is het orderbaar op je adres. Na aanleiding van het haalbaarheidsonderzoek gaat de onderaannemer de aanleg van de nieuwe glasvezellijn realiseren, dit kan veel tijd in beslag nemen. Het haalbaarheidsonderzoek is geslaagd en er zijn genoeg aanmeldingen voor glasvezel. Er is uitvraag gedaan bij de onderaannemer waarom het nu zo lang nog duurt. Op dit moment staat het On Hold zonder reden. Ik heb hier voor de zekerheid toch nog navraag naar gedaan. Ze gaan contact met je opnemen over de situatie en hopelijk meer uitleg geven. Als je toch nog wilt opzeggen dan kan dat uiteraard. Dit kan via hier, via de telefonische klantenservice en via onze chat!


Hi @YoerideKoning, welkom op once Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Om je wat meer duidelijkheid te geven: Op je adres is een haalbaaraheidsonderzoek geweest, dit doen ze op veel adressen om te kijken of er genoeg mensen zijn die glasvezel willen aanschaffen. Daarom is het orderbaar op je adres. Na aanleiding van het haalbaarheidsonderzoek gaat de onderaannemer de aanleg van de nieuwe glasvezellijn realiseren, dit kan veel tijd in beslag nemen. Het haalbaarheidsonderzoek is geslaagd en er zijn genoeg aanmeldingen voor glasvezel. Er is uitvraag gedaan bij de onderaannemer waarom het nu zo lang nog duurt. Op dit moment staat het On Hold zonder reden. Ik heb hier voor de zekerheid toch nog navraag naar gedaan. Ze gaan contact met je opnemen over de situatie en hopelijk meer uitleg geven. Als je toch nog wilt opzeggen dan kan dat uiteraard. Dit kan via hier, via de telefonische klantenservice en via onze chat!

Graag als nog annuleren, heb een bestelling gedaan bij concurrent die het volgende week al geregeld hebben. Die haalbaarheids onderzoek is mij niet duidelijk uitgelegd bij de bestelling van het pakket.

 

Fijne dag verder.


@YoerideKoning bedankt voor je snelle reactie!

Ik vind het jammer om je te zien gaan maar ik begrijp de beslissing. Ik heb de order voor je geannuleerd, je ontvangt hier nog een bericht over. Ik wens je nog heel veel succes bij je nieuwe provider!


Reageer