Skip to main content

Kan je een oude Amino Aria 7X voorzien van WiFi via een USB WiFi adapter? 

Hoi @Shave, leuk dat je graag jouw netwerk naar een draadloos niveau wil tillen, ik geef je graag meer tips! Wellicht dat er een omslachtige manier is waarop het mogelijk is, maar veel makkelijker is het om draadloos TV te kijken met de nieuwe Mediabox óf met de Odido Smart-tv App. Ik zie dat je geen Amino Aria 7x meer in je abonnement hebt zitten waardoor ik de TV Box niet voor je om kan ruilen voor een Mediabox. Mocht je een extra Mediabox willen bestellen, je kan dit snel en eenvoudig regelen via je Mijn Odido account: Mijn Odido TV box(en) en Mediaboxen.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Klopt. Het kastje komt uit een oud abonnement van T-Mobile maar werkt nog prima via de kabel. Helaas ondersteunt de TV geen apps.  

€5 pm betalen voor een tweede kast vind ik weer zonde, gezien de TV maar zelden gebruikt wordt. 

Vandaar mijn vraag of het kast eventueel een wifi dongel ondersteunde. Die heb je al voor €10. Als dit werkt kan het kast weer even mee. 

Anders word het toch een extra mesh router.

De Amino kan alleen bekabeld aangesloten worden @Shave, de werking van een wifi dongel of aangesloten op een wifipunt werkt niet of niet optimaal. 

Reageer