Welkom op onze Community! @wvanopstal
Mijn oprechte excuses voor deze ervaring, dit is niet wat je van ons gewend mag zijn. Ik wil dat jij binnenkort weer kunt genieten van onze diensten. Ik ben daarom meteen gaan kijken of er al een update is vanuit de technische dienst. Echter zie ik nog niks staan.
Ik heb dit meteen ook bij mijn collega’s aangevraagd, maar zij geven aan dat er nog geen antwoord is vanuit de netwerkbeheerder. Weet in ieder geval dat mijn collega’s regelmatig navraag doen en er echt bovenop zitten!
Nu begrijp ik goed dat je jouw abonnement graag wil ontbinden, maar als ik dit nu doe wordt er een afkoopsom in rekening gebracht. Je zit immers in een jaarcontract. Echter ben ik het met je eens dat wij ook moeten leveren. Mochten wij het probleem niet binnen 30 werkdagen kunnen oplossen, dan ga ik het abonnement meteen kosteloos voor je opzeggen.
Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al wel gebruik van een Unlimited Voucher code? Indien je deze nog niet hebt, stuur ik je graag een code toe. Je kunt er een Hotspot mee maken en deze verbinden aan je andere apparaten, op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?
Goedemorgen,
Vanmorgen is er eindelijk een monteur langsgekomen om de storing te verhelpen. De aansluiting werkt nu weer (hopelijk voor langere tijd).
Er is ons in de vele telefoongesprekken altijd verteld dat wij pas na het verhelpen van de storing compensatie aan konden vragen. Hoe kan ik dit doen?
Ik wil daarbij alvast aangeven dat het niet enkel gaat om het maandelijks betaalde bedrag, maar ook aanpassing van het contract. We hadden namelijk gedurende de eerste acht maanden van het contract gebruik gemaakt van een actie die wij nu dus in totaal niet hebben kunnen gebruiken.
Wij hebben al die tijd netjes onze facturen betaald in ruil voor niks, ik hoop dat we dat nu netjes op kunnen lossen. Hoe kan ik dit het beste regelen?
Groeten Willem
@Teresa van Odido Kun jij mij hiervoor op weg helpen?
Hey @wvanopstal, van wanneer tot wanneer heb je precies geen diensten gehad?
Ik kan de gehele periode voor je vergoeden, echter kan ik geen aanpassing doen op het abonnement. Ik kan niet zomaar een verlopen actie opnieuw inschieten. Dit kan alleen bij een verlenging en daarvoor moet je de sales-afdeling bellen. Wat ik eventueel wel zou kunnen doen zijn de X aantal maanden zonder diensten in 1x de € 12,50 korting vergoeden van je 8 maanden actie korting. Dit krijg je dan wel in 1x terug.
Hoi Tommie,
In de periode van 6 april tot en met 30 september hebben wij geen verbinding gehad.
Ik kan wel akkoord gaan met jouw voorstel. Krijgen we dat via de mail bevestigd met een specificatie?
groeten Willem
@wvanopstal Dank je wel voor je terugkoppeling en al het geduld. Ik help je graag verder om dit in orde te maken!
Ik heb de vergoeding meteen voor je in het systeem gezet voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Ook heb ik meteen de gemiste korting in 1 keer voor je vergoed. Je ontvangt hier voor beide een e-mail ter bevestiging van.
De bedragen zullen worden verrekend met de volgende factuur.
Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd paraat!
Hallo Teresa,
Klopt het dat wij pas één bevestigingsmail hebben ontvangen en dat er nog een andere onderweg is? Het genoemde bedrag in deze mail lijkt me niet de volledige tegemoetkoming.
Groeten Willem
Welk bedrag staat in de e-mail @wvanopstal?
Hoi Tommie, we hebben nu een bevestiging voor €100,-
Groeten Willem
Hoi @wvanopstal, ik wil dit graag dubbel checken! Hiervoor heb ik wel meerdere gegevens van je nodig. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana
Hoi @wvanopstal, ik wil dit graag dubbel checken! Hiervoor heb ik wel meerdere gegevens van je nodig. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana
Ik heb dit nu toegevoegd aan mijn profiel.
Hoi @wvanopstal, ik heb het direct nagekeken! Ik zie twee vergoedingen in het systeem. Van beide is er een bevestiging per e-mail verstuurd. Ook kunje het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana